Kampania rozpoczęła się 4 czerwca i obejmie swoim zasięgiem Wielką Brytanię, Francję, Niemcy, Włochy oraz Belgię. Finał kampanii planowany jest na koniec września. Główne cele, jakie chcą osiągnąć jej organizatorzy to zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki Poznań, zainteresowanie i zaintrygowanie mieszkańców zachodniej Europy Poznaniem i jego ofertą, a także zbudowanie pozytywnego wizerunku miasta.
"Poznań chce być postrzegany przez Europejczyków jako miasto pełne pasji, tętniąca życiem metropolia, przyjazna biznesowi i oferująca wysoki poziom jakości życia" - piszą twórcy kampanii. - "Esencją przekazu komunikacyjnego jest hasło „Poznan. Eastern Energy. Western style”, które podkreśla potencjał dynamicznego miasta, a zarazem wiarygodnego partnera działającego według sprawdzonych, zachodnich standardów".
W tym celu agencja Ogilvy Public Relations, która jest odpowiedzialna za kampanię, zamierza zastosować niestandardowe chwyty i działania marketingowe.
- Zaprojektowano specjalną kulę, która będzie ustawiana w stolicach europejskich - tłumaczy Damian Zalewski z Biura Promocji Miasta Poznania.- Będzie można wejść do niej do środka, usiąść wygodnie i przeczytać sobie informacje o Poznaniu. Będzie można także odpocząć i wyciszyć się, ponieważ będzie ona dobrze odizolowana od gwaru i szumu miejskiego.
Kula to nie jedyne niestandardowe działanie promujące Poznań w miastach Europy. Oprócz niej będą się także odbywać wystawy fotografii przedstawiające Poznań okiem fotografików z różnych krajów Europy, instalacje na wybranych europejskich targach oraz konkurs, w którym wygrać będzie można weekendowe pobyty w Poznaniu.
miejsca, które trzeba odwiedzić, konkurs |
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?