Wiza H2B jest przyznawana Polakom od niedawna.
Taka wiza daje pewność przekoroczenia granicy i pozwala legalnie pracować.
Worldwide ACE LLP znajduje miejsce pracy u pracodawcy amerykańskiego każdemu wykwalifikowanemu kandydatowi, zgodnie z potrzebami rynku amerykańskiego.
Zanim wyjedziesz
Polskie biuro pośrednictwa zobowiązane jest do przeprowadzenia szkolenia i przygotowania uczestnika do wyjazdu do pracy do Stanów Zjednoczonych. Taki proces odbywa się poprzez przeprowadzenie testu językowego i oceny poziomu jego znajomości. Następnie należy sprawdzić kwalifikacje uczestnika wymagane do udziału w programie, przeszkolić w zakresie założeń i przebiegu programu oraz przygotować i sprawdzić złożoną aplikację. Ponadto biuro musi przekazać całą dokumentację zagranicznemu organizatorowi programu, udzielić pomocy i instruktażu przy tłumaczeniu dokumentów załączonych do aplikacji, pomóc w organizacji wyjazdu za granicę..
Potrzebne dokumenty
Jobs The Young rekrutuje wykwalifikowanych kandydatów badając: znajomość języka angielskiego (niektóre zawody wymagają jedynie komunikatywnej znajomości języka), oceniając predyspozycje i przydatności do wykonywania zawodu, szkoląc do wyjazdu itd. Biuro kompletuje dokumenty, koryguje tłumaczenia wymagane do aplikacji wizy dla kandydata (formularz I-797). Komplet dokumentów dostarczonych przez studenta musi być przedłożony do Firmy API Pl. s. c. w terminie co najmniej na 4 miesiące przed planowanym terminem podjęcia pracy. W niektórych zawodach może to być termin dłuższy.
Koszty jakie ponosi kandydat są kosztami przeprowadzanych testów, badań, szkoleń i amerykańskiej obsługi prawnej skomplikowanego proceduralne procesu przyznawania wizy H2B.
Zgodnie z kwalifikacjami
Wszyscy kandydaci muszą być wykwalifikowani do pracy o jaką się ubiegają w Stanach Zjednoczonych i mówić po angielsku. Stopień znajomości języka zależy od zawodu jaki student pragnie wykonywać. Niewielką znajomością angielskiego muszą wykazać się na przykład: magazynierzy sklepowi, sprzątacze domów czy biur itp. Od kandydatów ubiegających się o pracę kelnerów, kasjerów, recepcjonistów oczekuje się wcześniejszego doświadczenia. Niezbędne jest świadectwo o niekaralności. Przed przyjazdem do Stanów Zjednoczonych kandydatom będą udzielone wszelkie niezbędne informacje. Pracownikowi zabronione jest kontaktowanie się z amerykańskimi pracodawcami inaczej niż poprzez amerykańskie pośrednictwo pracy. Po podpisaniu kontraktu z Worldwide ACE LLP kontakt z pracodawcami jest niczym nie ograniczony.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?