Powodem zmian w profilu linii są problemy finansowe. - Podjęliśmy decyzję, że w czasach, gdzie cała branża lotnicza na świecie odczuwa spowolnienie, wprowadzenie działań, które poprawią rentowność spółki jest najwyższym priorytetem – wyjaśnia Tomasz Szymczak, prezes zarządu Centralwings.
Pasażerom, którzy już wykupili bilety przewoźnik zaproponuje możliwość bezpłatnego skorzystania z rejsów na podobnych kierunkach, realizowanych w siatce PLL LOT. Jeśli nie będzie im taka forma odpowiadać - spółka zwróci zapłacone pieniądze.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?