MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

LECH BUSINESS CLUB - Pieniądze + szczęście = sukces

PAT
Wystąpienie prezesa wronieckiego holdingu, Jacka Rutkowskiego, spotkało się z ciepłym przyjęciem. - Fot. www.lech.poznan.pl
Wystąpienie prezesa wronieckiego holdingu, Jacka Rutkowskiego, spotkało się z ciepłym przyjęciem. - Fot. www.lech.poznan.pl
Stowarzyszenie Lech Business Club, od wielu lat wspierające finansowo klub z Bułgarskiej, zorganizowało w miniony czwartek konferencję pt. „Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i ...

Stowarzyszenie Lech Business Club, od wielu lat wspierające finansowo klub z Bułgarskiej, zorganizowało w miniony czwartek konferencję pt. „Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu’’. W spotkaniu w poznańskim hotelu ,,Trawiński’’ wzięło udział 150 osób.
– Marketing sportowy to jedna z najbardziej skomplikowanych dziedzin. Dopóki miasta nie będą chciały się promować za pomocą sportu, trudno będzie określić istotę marketingu sportowego, jego rolę w strategii oś- rodków miejskich – powiedział na rozpoczęcie konferencji prof. dr hab. Henryk Mruk z poznańskiej Akademii Ekonomicznej.
W zgodnej opinii uczestników konferencji dobrze prowadzony marketing sportowy bardzo korzystnie wpływa na wizerunek miast i biznesu.
Z największym entuzjazmem spotkało się wystąpienie Jacka Rutkowskiego, prezesa holdingu Amica Wronki SA.
– Jest jedna kluczowa różnica między inwestorem a sponsorem. Inwestor przychodzi na długie lata. Z kolei sponsor często wiąże się z danym podmiotem na krótki okres czasu. Pomiędzy sponsorem a inwestorem istnieje jednak wspólny mianownik – żaden z nich nie może być pewny wyniku. To największy mankament marketingu sportowego – do sukcesu potrzebny jest łut szczęścia. Pieniądze sukcesu nie zagwarantują, choć bez pieniędzy na pewno go nie będzie sukcesu – podkreślił Rutkowski.
Do współpracy z KKS Lech Poznań oraz Stowarzyszeniem LBC zachęcał Piotr Matecki. Dyrektor LBC przedstawił nową rolę Stowarzyszenia w obecnej strukturze klubu oraz cele organizacji na najbliższy czas. Zainteresowanie towarzyszące konferencji udowodniło, iż grono podmiotów wykorzystujących marketing sportowy jako element własnej strategii stale rośnie. Wypada mieć nadzieję, że czwartkowe spotkanie zaktywizuje działania małych i średnich przedsiębiorstw z Wielkopolski oraz zachęci przedstawicieli biznesu wielkopolskiego do współpracy z KKS Lech Poz- nań oraz LBC.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Derby Trójmiasta: oprawa meczu Lechia Gdańsk - Arka Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto