Do tej pory za bardziej wartościowe marki uchodziły Wisła Kraków i Legia Warszawa. W dniach 22-24 marca firma Pentagon Research zajmująca się analizami rynku sportowego we współpracy z portalem Wirtualna Polska przeprowadziła badanie FutbolBarometr.wiosna2009. W badaniu wzięło udział 2 tysiące respondentów. Wyniki pokazały, że Kolejorz zdołał wyprzedzić pod względem wartości marki zarówno Legię jak i Wisłę.
59,8% ankietowanych uznało, że to właśnie Lech ma największe szanse, aby w ciągu najbliższych trzech lat zagrać w Lidze Mistrzów. W podobny awans Wisły wierzy 59,4% ankietowanych. Warszawską Legię w Lidze Mistrzów w najbliższych latach jest sobie w stanie wyobrazić nieco ponad 53% badanych.
Wymienione trzy kluby zdecydowanie wyprzedziły w badaniu pozostałych ligowców. Wiarę w kolejne kluby w rankingu wyraziło mniej niż 10% ankietowanych.
Na boisku ostatnio Lech nie pokonał Wisły: |
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?