30 marca władze Lecha rozwiązały umowę z „Gazetą Wyborczą” po artykułach atakujących klub i jego kibice. Jednocześnie stowarzyszenie „Wiara Lecha” ogłosiła bojkot wszystkich mediów należących do Agory S.A. – wydawcy dziennika.
Od tamtej pory Lech formalnie nie miał prasowego patrona medialnego, aż do 19 lipca. Tego dnia w siedzibie klubu uroczyści podpisano umowę z „Głosem Wielkopolskim”.
- To dla nas umowa bardzo dużej wagi – przyznaje Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes Lecha. – Umowa zostaje podpisana na okres roku i co istotne informacje o Lechu znajdą się również w tygodnikach lokalnych wydawanych przez Polskapresse.
Radości z podpisania umowy nie kryli także przedstawiciele wydawnictwa.
- Cieszę się, że udało nam się podpisać tę umowę – mówi Marek Rodwald, prezes Polskapresse Prasa Poznańska. – Mamy nadzieję, że dzięki współpracy uda nam się zapełnić ten wspaniały stadion.
W ramach podpisanej umowy informacje o Lechu będą ukazywać się w 12 tygodnikach wydawanych na terenie Wielkopolski, w portalach internetowych Polskapresse oraz przede wszystkim w samym „Głosie”. Specjalne strony poświęcone wyłącznie Kolejorzowi będą ukazywać się we wtorki i piątki. Bez zmian w czwartki będzie ukazywać się także dodatek „Głos Wiary Lecha”.
Czytaj też: |
Kibice Lecha namawiają do bojkotu Gazety Wyborczej Po serii tekstów atakujących poznański klub, zarząd Lecha postanowił zerwać umowę patronacką z Gazetą Wyborczą. Kibice nawołują do jej bojkotu. |
17, 18, 24, 25 lipca, Stary Rynek |
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?