Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lech Poznań najbardziej medialnym klubem w 2011 roku

RAWA
Bartłomiej Wutke
Według raportu "Polska Piłka" przygotowanego przez agencję informacyjną PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Lech Poznań był najbardziej medialnym klubem w Polsce w 2011 roku. Łącznie w roku 2011 o Lechu pojawiło się blisko 30 tys. publikacji, czyli średnio 2,5 tys. miesięcznie.

- Medialność klubu to jeden z najistotniejszych czynników, dzięki któremu zarabiają jego sponsorzy - twierdzi Tomasz Majka, analityk "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". - Szum wokół klubu wzmaga zainteresowanie i wpływa na popularność, która przekłada się na wartość marki promowaną przez dany zespół.

Zobacz też: Więcej o Lechu Poznań

- Fakt, iż Lech Poznań był najbardziej medialnym klubem w 2011 roku to dla nas powód do dumy, jak również efekt ciężkiej pracy. Medialność klubu w dużym stopniu budowana jest przez wynik sportowy, dlatego wiem, że chcąc powtórzyć ten sukces musimy zapewnić sobie grę w europejskich pucharach w następnym sezonie- mówi Karol Klimczak, Prezes Zarządu Lecha Poznań.

Tymczasem w miniony czwartek zarząd klubu spotkał się z kibicami Kolejorza. Rozmawiano o sytuacji w klubie i statusie szkoleniowca Jose Mari Bakero. Spotkanie zorganizowała ,,Wiara Lecha". Przypomnijmy, że wcześniej fani wysłali list otwarty do właściciela klubu Jacka Rutkowskiego, który pozostawał bez odpowiedzi.

Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto