- Medialność klubu to jeden z najistotniejszych czynników, dzięki któremu zarabiają jego sponsorzy - twierdzi Tomasz Majka, analityk "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". - Szum wokół klubu wzmaga zainteresowanie i wpływa na popularność, która przekłada się na wartość marki promowaną przez dany zespół.
Zobacz też: Więcej o Lechu Poznań
- Fakt, iż Lech Poznań był najbardziej medialnym klubem w 2011 roku to dla nas powód do dumy, jak również efekt ciężkiej pracy. Medialność klubu w dużym stopniu budowana jest przez wynik sportowy, dlatego wiem, że chcąc powtórzyć ten sukces musimy zapewnić sobie grę w europejskich pucharach w następnym sezonie- mówi Karol Klimczak, Prezes Zarządu Lecha Poznań.
Tymczasem w miniony czwartek zarząd klubu spotkał się z kibicami Kolejorza. Rozmawiano o sytuacji w klubie i statusie szkoleniowca Jose Mari Bakero. Spotkanie zorganizowała ,,Wiara Lecha". Przypomnijmy, że wcześniej fani wysłali list otwarty do właściciela klubu Jacka Rutkowskiego, który pozostawał bez odpowiedzi.
Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?