Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lech Poznań straci sponsora generalnego

RED
Niemiecka firma s.Oliver związała się z Lechem w marcu 2010 roku
Niemiecka firma s.Oliver związała się z Lechem w marcu 2010 roku Marek Zakrzewski
Niemiecka firma odzieżowa s.Oliver kończy sponsorowanie Lecha Poznań - informuje serwis Sport.pl

Z końcem sezonu poznański Lech straci sponsora generalnego, którego logo widnieje na koszulkach piłkarzy Kolejorza od dwóch lat.

- Umowa się kończy, ale s.Oliver przejrzyście deklarował że jej nie chce przedłużyć - cytuje wiceprezesa Lecha Arkadiusz Kasprzaka serwis Sport.pl.

Czytaj także: Oceniamy grę piłkarzy Lecha Poznań w Krakowie

- Jesteśmy na tę okoliczność przygotowani. Zapewniam, że w nowym sezonie Lech będzie miał sponsora na koszulkach, choć oczywiście nie zdradzę teraz jeszcze, kto nim zostanie. Prowadzimy rozmowy z kilkoma firmami i zostało nam już tylko kilka biznesowych spotkań do ich zakończenia - dodał Kapsrzak.

Latem Lechowi jednak kończy się umowa nie tylko z s.Oliverem, ale też z drugim ważnym sponsorem - Sokołowem.

Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto