Z końcem sezonu poznański Lech straci sponsora generalnego, którego logo widnieje na koszulkach piłkarzy Kolejorza od dwóch lat.
- Umowa się kończy, ale s.Oliver przejrzyście deklarował że jej nie chce przedłużyć - cytuje wiceprezesa Lecha Arkadiusz Kasprzaka serwis Sport.pl.
Czytaj także: Oceniamy grę piłkarzy Lecha Poznań w Krakowie
- Jesteśmy na tę okoliczność przygotowani. Zapewniam, że w nowym sezonie Lech będzie miał sponsora na koszulkach, choć oczywiście nie zdradzę teraz jeszcze, kto nim zostanie. Prowadzimy rozmowy z kilkoma firmami i zostało nam już tylko kilka biznesowych spotkań do ich zakończenia - dodał Kapsrzak.
Latem Lechowi jednak kończy się umowa nie tylko z s.Oliverem, ale też z drugim ważnym sponsorem - Sokołowem.
Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?