W listopadzie minionego roku najwięcej publikacji wśród klubów T-Mobile Ekstraklasy powstało na temat Górnika Zabrze (2,5 tys.). W tej klasyfikacji Lech Poznań z liczbą niecałych 2,4 tys. materiałów zajął trzecie miejsce tuż za Cracovią (ponad 2,4 tys.). Dotychczasowy lider Legia Warszawa spadł na czwartą lokatę (2,3 tys.).
Czytaj: Pobiegną wokół Malty z Endu Winter Run [zapisy]
Badanie przeprowadziła "Polska Piłka” na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej, wybranych portali internetowych oraz mediów społecznościowych. W listopadzie 2013 przeanalizowano 16,2 tys. publikacji z mediów tradycyjnych oraz 69 tys. postów z social media.
Popularność Górnika wynika najprawdopodobniej z dobrej gry zespołu w pierwszej rundzie rozgrywek oraz zatrudnienia Adama Nawałki na stanowisku selekcjonera reprezentacji Polski. Natomiast w rankingu social media nadal niekwestionowanym liderem jest Legia. W listopadzie na Twitterze, Facebooku i Youtube opublikowano 22,2 tys. publicznych postów dotyczących Legii.
Lech jest w czołówce również w tym zestawieniu. Na temat Kolejorza umieszczono w sieci blisko 11,5 tys. wpisów.
Najpopularniejszym polskim piłkarzem jest były zawodnik Lecha Poznań Robert Lewandowski. Za napastnikiem Borussi Dortmund uplasowali się Jakub Błaszczykowski oraz Wojciech Szczęsny.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?