MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Limuzyna o ludzkich zmysłach

BAKO
Targi to limuzyna marketingu XXI wieku. Wsiądź do tej limuzyny - mówił głos towarzyszący filmowi, który został zaprezentowany wczoraj podczas konferencji prasowej prezesa Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich, ...

Targi to limuzyna marketingu XXI wieku. Wsiądź do tej limuzyny - mówił głos towarzyszący filmowi, który został zaprezentowany wczoraj podczas konferencji prasowej prezesa Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich, Bogusława Zalewskiego. Film ma propagować nową formułę targów jako nowoczesnego instrumentu marektingowego.

- Szczególnie ważny jest marketing bezpośredni, czyli spotkania twarzą w twarz, wspomagane wcześniejszymi informacjami internetowymi - powiedział B. Zalewski. - Właśnie targi są w stanie zapewnić warunki marketingu bezpośredniego.

Film - dzieło młodych marketingowców z całej Polski, a głównie z Krakowa - jak wyjaśnił prezes Zalewski. - przedstawiał targi także jako ,,przedsięwzięcie’’ sześciu zmysłów człowieka: wzroku, słuchu węchu, dotyku, smaku, a także intuicji. Nie chodzi tylko o dosłowne znaczenie wyrazów, ale symboliczne, pewien klimat, jaki targi wnoszą w sferę biznesu.
- Trzeba mieć dobry smak, by trafić w gust klientów - tłumaczył m.in. znaczenie smaku prezes Zalewski.
Oprócz marketingowego, prezes przedstawił różne inne funkcje jakie mają spełniać targi i w jaki sposób założone cele mają być realizowane. Prezes podsumował także rok miniony. Według niego, MTP zamknęły rok 2003 zyskiem 6 do 7 procent przy braku długów i innych zaległości. Jego zdaniem jest dobry wynik zważywszy, że ,,targi to lustro gospodarki’’, a rok 2003 był okresem dekoniunktury gospodarczej. Zwiedzających MTP zainteresuje informacja, że zmieniona została numeracja pawilonów targowych.

- Została dostosowana do stanu rzeczywistego - wyjaśnił prezes. - Numery dochodziły do 36, a pawilonów jest 16. Staraliśmy się, by historyczne pawilony, na przykład ten z iglicą, miały numer 11, tak jak zawsze.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Praca sezonowa. Jaką umowę podpisać?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto