Wpływy z reklamy w polskim Internecie wyniosły w 2008 roku 1,174 mld zł brutto. To o 58 proc. więcej niż w roku ubiegłym - wynika z badań Internet Advertising Bureau (IAB) oraz PricewaterhouseCoopers (PwC).
Choć dominującym trendem jest nadal reklama graficzna typu display (np. banery), obejmująca 40% rynku, to w kontekście kryzysu 20-procentowy wzrost udziału reklamy w wyszukiwarkach to prawdziwy triumf Internetu.
Zdaniem ekspertów w tym roku można się spodziewać ponownego wzrostu wydatków na reklamę w sieci. – Zauważamy, że małe i średnie firmy coraz odważniej zwiększają budżety reklamowe i śmielej inwestują w marketing w wyszukiwarkach – mówi Tomasz Frontczak, prezes poznańskiej firmy doradczej MaxROY.com, autor bestsellera „Marketing internetowy w wyszukiwarkach”.
MaxROY.com zaprasza wszystkich zainteresowanych marketingiem w wyszukiwarkach na warsztaty w ramach programu AdWords Seminar Leader dla osób początkujących i średnio zaawansowanych, jak i zaawansowanych.
Warsztaty zorganizowane zostaną w ramach dwudniowej sesji. Pierwszego dnia (1 kwietnia) zaplanowano szkolenie dla początkujących i średnio zaawansowanych, a drugiego (2 kwietnia) – dla zaawansowanych uczestników.
Udział w szkoleniu na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym kosztuje 370 zł, natomiast dla zaawansowanych słuchaczy przygotowano intensywne warsztaty, których cena nie przekracza 700 złotych. Dla osób, które wykupią pakiet szkoleniowy na dwa dni zaoferowano cenę promocyjną w wysokości 970 zł.
W cenie warsztatów uczestnicy otrzymają kupon promocyjny Google Adwords o wartości 200 zł, gadżety Google oraz certyfikat. Szkolenie prowadzone jest przez trzech ekspertów z marketingu internetowego.
Jak zapewniają organizatorzy, po szkoleniu można nabyć niezbędną umiejętność skutecznego posługiwania się platformą reklamową Google AdWords.
– Uczestnik naszego szkolenia dowie się, jak docierać do osób zainteresowanych jego ofertą, a także jak efektywnie wydawać pieniądze na reklamę w Internecie – konstatuje Tomasz Frontczak.
Autorów i realizatorów tego innowacyjnego przedsięwzięcia łączy bardzo wiele – firma konsultingowa MaxROY.com, certyfikaty Google Advertising Professional i AdWords Seminar Leader, blog SprawnyMarketing.pl , a także ogromna wiedza i doświadczenie zdobyte w kampaniach reklamowych czołowych firm internetowych w Polsce.
Warsztaty odbędą się w Hotelu System Premium w Poznaniu przy ulicy Lechickiej 101 w g. 9.30-18.
Więcej informacji na temat szkoleń realizowanych przez MaxROY.com można znaleźć na stronie www.sprawnymarketing.pl/szkolenia/
Uwaga! Konkurs!
Organizatorzy szkolenia ufundowali wejściówkę na pierwszy dzień szkolenia przeznaczony dla osób początkujących i średnio zaawansowanych. Ponieważ czasu jest mało, otrzyma ją osoba, która jako pierwsza prześle na adres [email protected] e-maila zatytułowanego "MaxROY", wpisując w treści e-maila swój login na mmpoznan.pl, imię i nazwisko oraz formułę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem konkursu oraz na ujawnienie i opublikowanie imienia i nazwiska na liście zwycięzców w portalu mmpoznan.pl" (zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883). Nie masz loginu? Zarejestruj się!
Kto pierwszy, ten lepszy!
echodnia Ksiądz Łukasz Zygmunt o Triduum Paschalnym
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?