Mezo, Doniu i inni we wspólnej piosence. Zysk zostanie przeznaczony na walkę z koronawirusem

Sebastian Gabryel
Sebastian Gabryel
Teledysk do piosenki „Ocaleni” autorstwa Meza (na zdjęciu), Donia, Tomka Luberta, Sadowsky’ego i Zuzanny Markiewicz jest odpowiedzią artystów S&G Music na trudną sytuację, w jakiej z powodu epidemii znaleźli się wszyscy Polacy. Polska Press
Teledysk do piosenki „Ocaleni” autorstwa Meza, Donia, Tomka Luberta, Sadowsky’ego i Zuzanny Markiewicz jest odpowiedzią artystów S&G Music na trudną sytuację, w jakiej z powodu epidemii znaleźli się wszyscy Polacy. Każde udostępnienie klipu to 1 zł na pomoc placówkom medycznym, w których leczy się osoby zakażone koronawirusem!

Teledysk do singla „Ocaleni” miał oficjalną premierę 2 kwietnia w samo południe na kanale wytwórni S&G Music w serwisie YouTube. Utwór, który jest efektem współpracy raperów Meza i Donia, a także producenta muzycznego Sadowsky’ego, kompozytora i gitarzysty Tomka Luberta oraz początkującej wokalistki Zuzanny Markiewicz, powstał już w ubiegłym roku. – Jest prezentem dla Zuzanny Markiewicz, podopiecznej Drużyny Szpiku wspierających młode osoby podczas leczenia onkologicznego. Zuza jako niezwykle wrażliwa 16-latka po ciężkim i wyczerpującym leczeniu, postanowiła walczyć z chorobą nowotworową w najlepszy możliwy sposób, aktywnie edukując rówieśników w ramach własnej akcji „Nie wycofuj się rakiem”, obejmującej wykłady i warsztaty – mówią przedstawiciele wytwórni S&G Music.

W czasie epidemii piosenka „Ocaleni”, w której zadebiutowała Zuzanna Markiewicz, nabrała jeszcze większego znaczenia. W końcu to właśnie osoby z obniżoną odpornością, w tym pacjenci onkologiczni, są teraz szczególnie narażone niebezpieczeństwo. To właśnie im artyści zadedykowali swój teledysk, jak również wszystkim służbom, które walczą z zagrożeniem – ratownikom, lekarzom i innym pracownikom sektorów publicznych. Każde udostępnienie klipu na Facebooku to jedna złotówka przeznaczona na zaopatrzenie placówek medycznych. – Klip do utworu został zrealizowany tuż przed przymusową blokadą w Polsce z udziałem minimalnej ekipy filmowej, z pełnym zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Jest to pierwszy klip w kraju z tyloma wykonawcami, którego premiera odbywa się w czasie bezwzględnej i utrudniającej życie kwarantanny spowodowanej przez COVID-19 – podkreślają artyści.

Akcja trwa do 4 kwietnia (do końca dnia, do godz. 24), jednak jej czas może zostać przedłużony. Szczegółowe informacje znajdują się na profilu S&G Music na Facebooku – KLIKNIJ TUTAJ

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3