Bilety parkingowe ma w ręku codziennie każdy kierowca zostawiający swoje auto w Strefie Płatnego Parkowania, które obejmuje już całe centrum miasta i część Jeżyc. Paweł Sztando z Rady Osiedla Stare Miasto uznał, że może warto wykorzystać pusty rewers takiego biletu na umieszczenie na nim reklam, które zwiększałyby dochody do miejskiej kasy z funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania.
Pomysł spodobał się Mirosławowi Kruszyńskiemu, wiceprezydentowi Poznania odpowiadającemu za transport.
- Z przedłożonych prezydentowi pisemnych wyjaśnień dyrektora Zarządu Dróg Miejskich wynika, że pod względem technicznym w ocenie firmy Siemens, która jest producentem parkomatów obsługujących Strefę Płatnego Parkowania, umieszczanie przedmiotowych reklam jest możliwe – informuje Paweł Sztando.
ZDM rozpoczął już przygotowania do ogłoszenia przetargu na firmę, która zajmie się udostępnianiem powierzchni reklamowych na biletach parkingowych. Ogłoszenie przetargu ma nastąpić jeszcze w pierwszym kwartale 2013 roku.
Jeśli okaże się, że są firmy zainteresowane reklamowaniem się w tak nietypowym miejscu, miasto zyska dodatkowe pieniądze ze Strefy Płatnego Parkowania bez konieczności do sięgania kieszeni kierowców.
A Wy jak oceniacie pomysł, aby na takich biletach umieszczać reklamy? To sensowne miejsce dla potencjalnych reklamodawców czy raczej nie wzbudzi zainteresowania? Czekamy na Wasze komentarze pod artykułem.
**
**
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?