Podstawowym celem programu jest aktywacja zawodowa oraz pomoc w integracji osób niepełnosprawnych. - Świadczenia, jakie otrzymuje wielu niepełnosprawnych, są niskie, więc potrzebują oni pracy - powiedział dzisiaj na konferencji prasowej Zygmunt Jeżewski, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy. - Zatrudnienie w Urzędzie Miasta może mieć aspekty rehabilitacyjne, gdyż konsultanci będą mieli codzienny kontakt z klientami i czując się potrzebni, mogą budować poczucie własnej wartości - dodał.
Włodarze miasta poprzez wdrożenie projektu chcą też po prostu poprawić jakość pracy Urzędu. Konsultanci, pracując w internecie oraz za pośrednictwem telefonu, pomogą poznaniakom uzyskiwać informacje bez koniecznosci przychodzenia do UM. - Mamy nadzieję, że skutkiem uruchomienia "call centre" będzie zredukowanie koniecznych wizyt w Urzędzie - powiedział Piotr Kołodziejczyk, sekretarz miasta.
Grupa 10 osób, ktore jesienią rozpoczną pracę w UM, została juz wyłoniona. Po pół roku od rozpoczęcia projektu zostanie on oceniony i zapadnie decyzja, czy usługa "call centre" zostanie rozszerzona na inne sfery działania Urzędu.
Koszt projektu to 400 tys. złotych. - Być może część tej kwoty otrzymamy jako grant, gdyż będziemy się starać o dofinansowanie programu - zapowiedział Kołodziejczyk. Jeśli okaże się, że miasto grantu nie dostanie, kwota przeznaczona na program nie zostanie zmiejszona.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?