30 kwietnia kończy się umowa pomiędzy miastem a firmą, która uruchomiła Mobilet w Poznaniu. Dzięki usłudze można przez telefon komórkowy kupić bilet lub zapłacić za strefę parkowania.
- Nie mamy żadnych podstaw prawnych, by działać w Poznaniu od 1 maja - mówi Andrzej Ankudo - Jankowski, dyrektor Mobilet. - Dlatego nie będzie można skorzystać z naszych usług w tym mieście.
Polecamy: Wpadki ZTM w Poznaniu [GALERIA]
Innego zdania jest Zarząd Transportu Miejskiego. Jego dyrektor, Bogusław Bajoński, twierdzi, że to jakieś totalne nieporozumienie. I że urzędnicy nadal negocjują z dostawcą Mobilet w Poznaniu. Jego zdaniem, usługa nie zostanie wyłączona.
Urzędnicy zapewniają, że dzięki porozumieniu z firmą,
Mobilet w Poznaniu będzie dostępny
do czasu wyłonienia nowej firmy.
Dyrektor Mobiletu zapewnia, że osoby, które nie wykorzystały pieniędzy wpłaconych na usługi Mobilet w Poznaniu mogą ubiegać się o ich zwrot na konto z którego były one przelane.
Twórz Nasze Miasto razem z nami. Pisz na [email protected] lub zostaw nam wiadomość na facebooku
ZEBRAliśmy nasze serwisy w jednym miejscu:
Wszystko o Lechu Poznań - BUŁGARSKA.PL: polub serwis na Facebooku
Filmy z Poznania i całej Wielkopolski - GŁOS.TV: polub serwis na Facebooku
Inwestycje i budownictwo w Wielkopolsce - DOM
Baw się i wygrywaj nagrody - KONKURSY
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?