Zdaniem poznaniaków pojazd podczas jazdy się kołysze. Według pasażerów, po kilku tygodniach jazdy po mieście nie jest już taki cichy, jak na początku. Problem ma zostać wyeliminowany - firma Solaris rozpoczęła już wymianę amortyzatorów na takie o większym współczynniku tłumienia.
Zobacz film: Poznaniacy o nowym Tramino
Kilka osób skarżyło się na czytelność wewnętrznych wyświetlaczy (dzięki którym wiadomo, na jakim przystanku tramwaj właśnie się znajduje. W poznańskim Tramino, które będzie się nieco różniło od testowanego właśnie prototypu, zamontowane zostaną klasyczne, ledowe tablice informacyjne. Ich wielkość i jednocześnie wielkość wyświetlanych informacji będzie taka, jak w innych pojazdach MPK.
Czytaj także: Tramino kursuje na kolejnej linii
Mimo że wagony w części dla pasażerów są klimatyzowane, to podróżni nie odczuwają tego. - Przerwy między przystankami są w Poznaniu krótkie i drzwi często się otwierają. W związku z tym, działanie klimatyzacji nie będzie tak odczuwane, jak w autach czy pociągach - wyjaśniają przedstawiciele MPK. - Klimatyzacja sprawi jednak, że promienie słoneczne nie będą nagrzewały tramwaju.
Czytaj także: Poznaniacy o Tramino. Wrażenia z jazdy
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?