Dobrą znajomość marki Międzynarodowych Targów Poznańskich deklaruje blisko 90 proc. badanych poznaniaków. Blisko jedna czwarta ankietowanych, których poproszono o wskazanie firm zlokalizowanych na terenie Poznania i okolic spontanicznie wymieniło MTP. Co więcej, blisko 80 proc. mieszkańców stolicy Wielkopolski pozytywnie ocenia działalność poznańskich targów jako członka lokalnej społeczności, w tym 50 proc. uważa ją za dobrą, a 28 proc. - za bardzo dobrą.
- Cieszymy się, że poznaniacy nie tylko znają, ale również cenią markę Międzynarodowych Targów Poznańskich. Ważny jest dla nas także fakt, że uznają oni MTP za dobrą wizytówkę Poznania oraz zauważają zaangażowanie firmy w życie regionu – mówi Przemysław Trawa, prezes zarządu MTP.
Blisko co trzeci pozytywnie oceniający działalność MTP (36 proc.) twierdzi, że głównym atutem poznańskich targów jest to, że stanowią one dobrą wizytówkę Poznania, a 17 proc. docenia intensywną działalność targową realizowaną przez MTP. Ponadto 38 proc. respondentów zalicza Międzynarodowe Targi Poznańskie do czterech największych inwestorów w Poznaniu i okolicach.
Badanie na próbie 300 mieszkańców Poznania i okolic przeprowadzone zostało metodą wywiadów telefonicznych w grudniu 2008 r. i styczniu 2009 r. przez instytut Pentor Research International Poznań.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?