MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Na początek strzyżone norki

AD
Zabawne, kolorowe nakrycia głowy zaproponowała firma Daco.  Fot. S. Siewior
Zabawne, kolorowe nakrycia głowy zaproponowała firma Daco. Fot. S. Siewior
Pokazem handlowym i przyznaniem tytułu mistera eksportu rozpoczęła się wczoraj na MTP, wiosenna edycja Poznańskiego Tygodnia Mody. Organizatorem konkursu o tytuł mistera eksportu jest Krajowa Izba Gospodarcza.

Pokazem handlowym i przyznaniem tytułu mistera eksportu rozpoczęła się wczoraj na MTP, wiosenna edycja Poznańskiego Tygodnia Mody.

Organizatorem konkursu o tytuł mistera eksportu jest Krajowa Izba Gospodarcza. W tym roku Tytuł Mistera Eksportu Przemysłu Lekkiego 2004 otrzymała kolekcja odzieży damskiej firmy Hexeline z Łodzi, a tytuł Juniora Eksportu jury przyznało kolekcji swetrów damskich i męskich Zakładów Przemysłu Dziewiarskiego Jarlan w Jarosławiu.
Jeśli propozycje, które pokazano podczas inaugurującego pokazu, mają wyznaczać trendy obowiązujące w tegorocznej modzie, to z jednej strony kobieta powinna być uwodzicielska i tajemnicza, a z drugiej to aktywna i radosna dziewczyna-kumpel.

Cały czas na topie jest odzież skórzana: płaszcze, marynarki, a przede wszystkim futra. W ostatnich latach zmieniło się jednak podejście do tego materiału i dzięki nowym technologiom, skóry traktuje się jak tkaninę, można z niej uszyć dosłownie wszystko - od nakrycia wierzchniego, po letnią sukienkę. Modne są futra naturalne strzyżone, farbowane, krojone z kolorowych kawałków. Takie właśnie - doskonałe gatunkowe i w kroju - przedstawiła firma Leder.
Dodatki - torebki, paski - w tym sezonie powinny być plastelowe, lekkie w formie i zabawne (Galanteria Skórzana Cholewiński), nakrycia głowy i szaliki tęczowo kolorowe, stylizowane jakby wykonane domowym sposobem (Daco).

Nadal obowiązuje asymetria i długość spódnic poniżej kolan, kurtki i płaszcze rozszerzają się ku dołowi. Panowie noszą natomiast dopasowane marynarki, zapinane na dwa guziki i koniecznie, długie szale.

Oglądając ekspozycję, stwierdzić jednak należy, że Poznański Tydzień Mody zamiast pokazywać trendy po woli zamienia się w targi obuwia i dodatków.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto