Piłkarze jednomyślnie poparli akcję. - Ja myślę, że to jest bardzo szlachetny i szczytny cel - stwierdził Krzysztof Kotorowski z Lecha Poznań.
W efekcie promocji akcji "Policzmy się z rakiem" pod niemal każdy stadion w 26. kolejce (wyjątkiem był Białystok, gdzie z racji przebudowy obiektu było to niemożliwe) podstawiony został mammobus, gdzie kobiety powyżej 35. roku życia po okazaniu karty kibica lub biletu na mecz mogły przeprowadzić bezpłatne badanie mammograficzne. Akcja cieszyła się sporym zainteresowaniem, była szeroko omawiana w mediach, także przed każdym spotkaniem podczas transmisji telewizyjnych.
Ponadto piłkarze wszystkich klubów zostali wyprowadzeni ma mecz przez dziecięcą eskortę ubraną w koszulki akcji, co bezpośrednio stworzyło więź między stadionami, a promowaną akcją i zostało zauważone przez wszystkich obserwatorów rozgrywek.
Także kibice po raz kolejny włączyli się w akcję promującą szczytny cel. W Poznaniu faniprzygotowali specjalną sektorówkę z logotypem kampanii i hasłem "Walczyć Wiara Walczyć!". Zaprezentowana została podczas piątkowego spotkania z Widzewem Łódź.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?