Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nasi konsultanci, szkoleniowcy

[email protected]
Biogramy (alfabetycznie) Krzysztof Bogdoł Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie, filia we Wrocławiu. Przez wiele lat pracował w teatrach Polski południowej.

Biogramy (alfabetycznie)

Krzysztof Bogdoł
Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie, filia we Wrocławiu. Przez wiele lat pracował w teatrach Polski południowej. Od 1991 roku zatrudniony w Business Consulting Sp. z o.o.; w BC odpowiedzialny za kreację w agencji reklamowej. Autor i współautor licznych kampanii reklamowych oraz wielu znanych powszechnie haseł i sloganów (np. „Tyskie ponad wszystkie”). Wśród największych osiągnięć wymienia kampanię o zasięgu ogólnopolskim dla piwa marki Tyskie Gronie. Odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie dużej, skutecznej kampanii w wyborach do samorządu w 2002 roku. Treningi i kursy z zakresu komunikacji i jakości.

Sławomir Borowski
Fotografik. Fotografie reklamowe, fotografia mody; zajmuje się również innymi tematami, fotografią reportażową, przygotowuje katalogi, foldery.
Współpracuje z wydawnictwami prasowymi oraz agencjami na Śląsku i Warszawie.
Sesje zdjęciowe m.in. dla: „Moda Top” i „Twój Styl”.

dr Adam Drab
Doktor nauk ekonomicznych. Pracę z zakresu marketingu i behawioryzm rynkowego obronił na Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach. Posiadacz certyfikatu „Nowoczesne techniki zarządzania” wydanego przez Brytyjski Instytut Zarządzania. Ukończył podyplomowe studia pedagogiki i psychologii na Uniwersytecie Śląskim. Brał udział w pracach oraz szkoleniu New Town Comission, uczestniczył w pracach Employment Training Agency w oraz Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Glasgow. Prowadził liczne szkolenia z telemarketingu dla firm wyspecjalizowanych w sprzedaży przez telefon (m.in. Integro System, Sanford, Partex). Prowadzi zajęcia na uczelniach wyższych oraz szkolenia dla instytucji z zakresu psychologii sprzedaży, technik prezentacji, canvassingu, komunikacji, zarówno dla inwestorów zagranicznych, jak też krajowych. Wśród wielu innych dla: Accor (Orbis S.A.), Icopal S.A., Ospel S.A., Gellwe, Zepter S.A., Woseba S.A. Na uczelniach wyższych wykłada m.in. zagadnienia z zakresu public relations oraz komunikacji. Kierował wieloma projektami doradczymi z zakresu komunikacji i audytów marketingowych. Zajmował się doradztwem z zakresu marketingu politycznego, realizując 19 kampanii politycznych dla polityków różnych orientacji politycznych, zarówno w wyborach do parlamentu, jak też do władz samorządowych; m.in. prowadził śląski oddział obywatelskiego komitet wyboru Andrzeja Olechowskiego na prezydenta w 2000 roku.

Ewa Ger, dr nauk humanistycznych
Psycholog, pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Psychologii Menedżerskiej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, specjalizuje się w zakresie Zarządzania Kapitałem Ludzkim w organizacjach. Doradca i współtwórca systemów HR dla firm, doradca zawodowy przy ocenie predyspozycji kandydatów dla potrzeb rekrutacji i selekcji, twórca autorskich metod doboru, wielokrotnie projektant i główny assessor sesji Assessment i Developement Centre. Doradca klientów biznesowych w ramach projektów restrukturyzacyjnych, doradca w zakresie komunikacji w firmie w procesie restrukturyzacji zatrudnienia, ekspert zewnętrzny w zakresie projektów HR, ekspert w projektach dotowanych z Funduszy strukturalnych UE. Twórca, koordynator i doradca zawodowy programów outplacementu grupowego i indywidualnego. Trener warsztatów psychospołecznych grupowych i indywidualnych, m.in. z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, negocjacji, konfliktów, budowania zespołu, kierowania dla różnych grup odbiorców.

Agnieszka Kloryga
Absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego. Słuchaczka Podyplomowych Studiów poświęconych Kształceniu Umiejętności Psychologicznych z Zakresu Wpływu Społecznego na Uniwersytecie Opolskim. Od 1992 roku prowadzi Agencję Artystyczną Paradam, która przez ten czas stała się jedną z najbardziej cenionych w Polsce i Europie firm specjalizujących się w produkcji i organizacji imprez kulturalnych. Organizatorka i współorganizatorka spektakularnych imprez o charakterze międzynarodowym (Międzynarodowego Studenckiego Festiwalu Folkorystycznego, Dnia Polskiego na EXPO w Hannowerze), koncertów organizowanych przez środowiska bussinesowe (Laury Bussinesu, Gala BCC, Piknik Golfowy). Producent teatralny i koncertowy (m.in. spektakle „Odchodzić” z Michałem Bajorem i Ewa Serwą oraz „Wakacjuszka” z Emilią Krakowską, jubileuszowy cykl koncertów Ireny Santor). Jej znaczącym osiągnięciem była produkcja i organizacja cyklu koncertów gwiazd światowego jazzu „Jazz raz po raz” (uhonorowanego prestiżową nagrodą Jazzowego Oskara, opisywanego m.in. przez „Down Beat”).

Katarzyna Konarska
Z wykształcenia politolog. Obecnie piastuje stanowisko dyrektora ds. szkoleń i rozwoju w firmie konsultingowej, zajmującej się doradztwem personalnym, szkoleniami oraz indywidualnym rozwojem managerów. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich w firmach z kapitałem zachodnim, wykorzystujących zaawansowane technologie teleinformatyczne, w których odpowiadała za zarządzanie sprzedażą, rozwój rynku, a także rozwój podległych zespołów oraz pracowników. Posiada praktykę zarówno w marketingu jak i w zakresie programów rozwoju kompetencji (m.in. opracowywania indywidualnych ścieżek rozwoju a także prowadzenia programów coachingowych).Uczestniczy również w projektach innowacyjnych z zakresu mediów elektronicznych.

Agnieszka Kozioł
Ekspert Business Consulting sp. z o.o. Specjalista w zakresie badań marketingowych. Planuje, organizuje i realizuje badania ankietowe (bezpośrednie, CATI) o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim. Przeprowadza badania FGI oraz desk research. Opracowuje analizy rynkowe, plany i strategie marketingowe. Badania i analizy, w których uczestniczyła to m.in badania: opinii mieszkańców Gliwic o stanie miasta, opinii mieszkańców Krakowa na temat zapotrzebowania na nowe centra handlowe, aktywności inwestycyjnej i źródeł finansowania inwestycji sektora MSP w województwie Śląskim, analiza efektywności kampanii reklamowej serialu "M jak Miłość" na środkach komunikacji miejskiej.

Krzysztof Kuźniewski
Dziennikarz, ekonomista, absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach (teoria ekonomii). Uczestnik kursów dziennikarskich i wydawniczych w Niemczech (Uniwersytet Lipski, Uniwersytet Zagłębia Ruhry w Bochum) i we Włoszech (Uniwersytet Urbino). Dziennikarz i wydawca (Trybuna Śląska, Wieczór, Gazeta Olsztyńska, Nowy Głos Elbląga, Gazeta Lubuska). Rzecznik prasowy Banku Handlowo-Kredytowego SA w Katowicach. Rzecznik prasowy likwidatora Art B. Wykładowca i współpracownik Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Od 1990 r. członek zarządów i rad nadzorczych spółek prawa handlowego, w tym spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych i towarzystwa ubezpieczeniowego.

dr Ryszard Lenc
Koordynator Projektu oraz prac Zespołu Konsultantów. Absolwent i były pracownik Uniwersytetu Śląskiego. Słuchacz studiów doktoranckich na Uniwersytecie Śl. w latach 1981-1986. Wieloletni pracownik krajowych i zagranicznych instytucji finansowych. Autor projektu marketingowego dla instytucji bankowej. Obecnie zatrudniony w Business Consulting Sp. z o.o.; jako konsultant zajmuje się reklamą i PR. W ostatnim czasie prowadził projekty m.in. dla Koksowni Przyjaźń, Browaru Racibórz, MM Petro.

Elżbieta Linnert
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach; kierunek Zarządzania i Marketing. Pracownik agencji reklamowej Business Consulting w Katowicach. Autorka wielu projektów kampanii reklamowo-promocyjnych, m.in. dla firm: Huta Florian, Drewex, Żywiec Zdrój, Wosana. Specjalistka w zakresie środków i technik reklamy.

Włodzimierz Majer
Specjalista z zakresu zarządzania, marketingu, komunikacji; jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach i podyplomowych studiów MBA GFKM, Uniwersytetu Gdańskiego i RSM Erasmus University; ukończył podyplomowe studia z zakresu zarządzania marketingowego na Uniwersytecie Łódzkim i w Chartered Institute of Marketing z Londynu. Zarządzał operacjami, marketingiem i sprzedażą w zagranicznych i polskich firmach, współpracował z firmami konsultingowymi prowadząc doradztwo i szkolenia z zakresu komunikacji, strategii marketingowych; prowadzi zajęcia z marketingu ze studentami; przygotowuje rozprawę doktorską z zakresu zarządzania wartością.

dr Marek Mazur
Adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego, prowadzi badania i zajęcia dydaktyczne w zakresu marketingu politycznego i komunikowania politycznego, autor podręcznika („Marketing polityczny. Studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i Polsce”, Warszawa PWN 2002) oraz kilkunastu artykułów na ten temat; autor lub współautor strategii wyborczych w kampaniach samorządowych oraz parlamentarnych, brał czynny udział w kilku kampaniach wyborczych.

Przemysław Rączka
Jeszcze student. Pierwsze doświadczenie w marketingu i PR zdobył pracując w SF Business Centre Club, gdzie odpowiadał za kontakty z prasą, działania reklamowe oraz organizację eventów. Zdobyte doświadczenia pozwoliły mu na stworzenie pierwszej na Śląsku organizacji zajmującej się studenckim konsultingiem – Beyond Consulting, która skupiła ponad 30 konsultantów. Beyond Consulting realizowało projekty z zakresu marketingu i doradztwa gospodarczego dla krajowych i zagranicznych klientów. Obecnie współpracuje z Business Consulting Sp. z o.o., m.in. w zakresie analiz preferencji młodych konsumentów.

Kinga Religa
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach; kierunek Zarządzania i Marketing. Pracuje w agencji reklamowej Business Consulting w Katowicach, gdzie odpowiada za obsługę projektów związanych z prowadzeniem kampanii reklamowych dla kluczowych klientów agencji. Od początku 2004 roku pełni funkcję dyrektora Agencji Reklamowej. Posiada 10-letnie doświadczenie w pracy w promocji i reklamie (kontakty z przedstawicielami mediów, przygotowanie scenariuszy działań reklamowych i promocyjnych. Liczne realizacje, m.in. dla: Azaleia, Firma Roleski, Ustronianka). Wykładowca na Podyplomowych Studiach „Komunikacja perswazyjna: reklama, PR, promocja polityczna”, organizowanych przez Uniwersytet Śląski. Od dwóch lat prowadzi tam cykl wykładów na temat reklamy oraz podstaw PR. Współautorka koncepcji samorządowych kampanii wyborczych w latach ubiegłych. Od 2003 roku regularnie publikuje artykuły na temat reklamy w czasopismach wydawnictwa Elamed oraz w portalu internetowym poświęconym tematyce PR.

Tomasz Rzychoń
Konsultant. Autor książki „Dotacje na inwestycje”. Jego dorobek redakcyjny obejmuje 24 książki, w tym z prestiżowej serii Harvard Business Review, i ponad 50 recenzji. Obecnie uczestniczy w projektach o dużym znaczeniu dla regionu śląskiego, w tym utworzenia parku przemysłowego i inkubatora technologicznego. Przygotowywał projekty inwestycyjne i pozyskiwał środki na finansowanie przedsięwzięć dla gmin, ośrodków opieki zdrowotnej i przedsiębiorstw. Opracował wiele budżetów przedsięwzięć nieinwestycyjnych i planów strategicznych dla dużych jednostek.

Renata Stejskal
Doświadczony wykładowca z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji w biznesie i profesjonalnej obsługi klienta (akredytacja przy PARP S.A. – programy PHARE). Trener programów nauczania biznesu, organizacji i zarządzania oraz zarządzania zasobami ludzkimi; wykładowca akademicki. Prowadziła szereg projektów edukacyjno-doradczych, była i jest odpowiedzialna za opracowanie, wdrażanie i doskonalenie systemów jakości. Liczne autorskie programy szkoleniowe.
Absolwentka WSP w Katowicach, ukończyła m.in. studia podyplomowe na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz w CNS w Sulejówku, a także studium w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje m.in.: Katowicką Szkołę Menedżerów, OPT w Katowicach, Politechnikę Śląską, Wyższą Szkołę Bankowości w Katowicach. Od szeregu lat pracuje w szkoleniowej firmie Interdont sp. z o.o. w Katowicach; w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach nadzoruje systemy jakości.

Aleksander Stuglik
Prawnik. Nauczyciel akademicki. Posiada bogate doświadczenie praktyczne i teoretyczne z zakresu prawa. Członek międzynarodowego stowarzyszenia prawników Association of Independent European Lawyers w Londynie, prezes Stowarzyszenia Pomocy Prawnej „Actio Popularis” w Katowicach. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji w periodykach poświęconych zagadnieniom prawniczym. Opublikował również kilka książek poświęconych prawu handlowemu i prawu pracy. Uczestniczy w projektach finansowanych w ramach Phare, m.in.: „Krajowy Rozwój Eksportu w latach 2002 –2003” oraz projektach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Centrum Rozwoju Społeczno-Ekonomicznego.

Andrzej Świrk
Psycholog, trener, psychoterapeuta, założyciel Instytutu Umiejętności Społecznych „INTEGER”, wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Specjalizuje się w tworzeniu programów szkoleniowych, prowadzeniu szkoleń, psychoterapii, kształtowaniu postaw i umiejętności, rozwijaniu kompetencji psychospołecznych. Trener warsztatów z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej, negocjacji, konfliktów, budowania zespołu, autoprezentacji i wystąpień publicznych, asertywności, kierowania, sprzedaży, a także grupowych warsztatów terapeutycznych i treningów interpersonalnych.

Ewa Techman
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (pedagogika resocjalizacyjna) i Politechniki Śląskiej. Od wielu lat kształci się w praktycznych zastosowaniach psychologii społecznej, m.in. w Laboratorium Psychoedukacji, Polskim Instytucie Ericksonowskim i Instytucie Terapii Gestalt. Przez 7 lat pracy w branży psychologicznej prowadziła warsztaty i szkolenia psychologiczne, m.in. w Wojewódzkim Zespole Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Katowicach. Od 1997 r. dyrektor personalny w polskich zakładach międzynarodowych koncernów (m.in. w Saint-Gobain Isover, Saint-Gobain Abrasives, NSK ISKRA) i konsultant w zakresie restrukturyzacji, zmian organizacyjnych, rozwoju zawodowego, rekrutacji i szkoleń. Dwukrotna finalistka ogólnopolskiego konkursu Dyrektor Personalny Roku (1999 i 2000) organizowanego przez Rzeczpospolitą i BIGRAM.

Marta Techman
Dyplomowana artystka grafik po katowickiej Akademii Sztuk Pięknych, z drugiego zawodu – arteterapeuta. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją społeczną, od strony graficznej po socjologiczne znaczenie tego terminu, a także metodami i technikami wpływania na postrzeganie dzieł sztuki oraz tworów reklamowych. Kształci się w dziedzinie psychologii społecznej w Polskim Instytucie Ericksonowskim. Posiada także wykształcenie z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej (Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu). Autorka plakatów i uczestniczka wielu wystaw w Polsce i zagranicą, m.in. w Japonii, Belgii, Rosji i Niemczech (ostatnio uczestniczyła w XIX Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto