Informacje o tym, że s.Oliver jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań wiszą na witrynach sklepów tej marki w całej Polsce. W Szczecinie wywołała jednak wielkie kontrowersje, zwłaszcza wśród kibiców Pogoni.
- Podjęliśmy już decyzje o zdjęciu naklejki z witryny sklepu - mówi Katarzyna Łazarowicz z polskiej centrali firmy. - Nasz zamiar był zupełnie inny, nie chcieliśmy nikogo sprowokować. Nie spodziewaliśmy się, że reklama wywoła takie oburzenie na forach internetowych. Musimy dbać o bezpieczeństwo naszych pracowników i dlatego podjęliśmy decyzję o usunięciu tej naklejki.
Dziennikarzom MM Moje Miasto Szczecin nie udało się ustalić, czy ekspedientki ze sklepu czują się przez zdjęcie poznańskiej drużyny zagrożone, kierownictwo sklepu zabroniło im wypowiadać się.
- To nie do pomyślenia, żeby w największym centrum handlowym w mieście była taka reklama - mówi Tomasz Skrocki, kibic Pogoni. - Każdy wie, jak wyglądają nasze relacje z Lechem i można było się domyślić, że taki plakat będzie wywoływał wściekłość wśród kibiców.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?