Poznańskie urzędy podsumowały miniony rok urzędowania.
Z zestawienia wynika, że mieszkańcy z poznańskimi urzędami i urzędnikami kontaktują się bardzo często. Blisko pół miliona połączeń wykonano do miejskiego Biura Informacji Teleinformatycznej (nr 61 646-33-44 ) w zeszłym roku. Do tego miejskiego call center dzwoniono szukając informacji związanych z kartą PEKA i nowinek z nią związanych.
POSIR może pochwalić się odbiorem ponad 14 tys. pism. Do tego biura mieszkańcy dzwonią z pytaniami dotyczącymi ceny biletów i godzin otwarcia obiektów sportowych i innych atrakcji. POSIR chwali się, że to właśnie dzięki temu kontaktowi z mieszkańcami, wydłużono godziny otwarcia basenów w czasie świąt oraz wybudowali boiska do siatkówki na terenie Chwiałki.
Poznańskie urzędy muszą czasem sprostać pytaniom, prośbom i pomysłom wykraczającym poza wszelkie schematy. Pewien Polak, mieszkający na co dzień w USA, podrzucił pomysł o powiększeniu miejskiego stadionu do 70 tysięcy miejsc. POSIR za tę radę grzecznie podziękował.
Z kolei podopieczny Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie zażądał np. sfinansowania jego wyjścia do sauny i kupna lampek choinkowych.
Jeden z bezdomnych domagał się opłacenia jego pobytu w hotelu. Kiedy otrzymał odpowiedź odmowną, był bardzo rozczarowany.
Zobacz też:
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?