Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Niedopałek papierosa w mrożonce. Lidl: "nasze produkty objęte są stałym monitoringiem"

Redakcja MM Poznań
Redakcja MM Poznań
Na naszą skrzynkę mailową trafiło zdjęcie mrożonki z ...
Na naszą skrzynkę mailową trafiło zdjęcie mrożonki z ... Redakcja MM Poznań
Na naszą skrzynkę mailową trafiło zdjęcie mrożonki z reklamowanego właśnie w Lidlu "tygodnia azjatyckiego". Oprócz orientalnych warzyw, można tam trafić także na wyrzuconego "ćmika"

Odpowiedź biura prasowego Lidla.

Jak informuje Patrycja Kamińska z działu PR: "Każdorazowo staramy się wyjaśnić przyczynę reklamacji oraz zrekompensować poniesione przez klienta straty.

Chcielibyśmy poinformować, iż wszelkie reklamacje jakościowe, które zgłaszają nasi klienci, zawsze są wyjaśniane zarówno w naszym dziale zapewnienia jakości, jak i w zakładzie producenta. W takich sytuacjach sprawdzany jest proces technologiczny produktu oraz procedury kontrolne funkcjonujące w zakładzie.

Chcielibyśmy również podkreślić, że nasze produkty objęte są stałym monitoringiem jakościowym, prowadzonym zewnętrznie przez akredytowane laboratoria, z którymi współpracujemy.

W odniesieniu do przytoczonej przez Pana sprawy chcielibyśmy poinformować, iż zgłoszenie klienta zostało skierowane zarówno do działu zapewnienia jakości, jak i do producenta. Niezwłocznie po zakończeniu prowadzonej kontroli, poinformujemy o jej wynikach."

Co zaś powinien zrobić klient nieszczęsnej mrożonki?

"W przypadku reklamacji do dyspozycji Klientów dostępna jest Infolinia, z którą można skontaktować się pod bezpłatnym numerem telefonu 800 507 777 lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.lidl.pl. Informacje o wynikach kontroli zawsze przekazywane są klientowi wraz z rekompensatą poniesionych przez niego kosztów."


"Tydzień azjatycki" potrwa do 7 czerwca. To nie pierwsza tego typu akcja, która ma na celu przybliżenie klientom smaków innej, w tym przypadku orientalnej kuchni. Początek promocji smaków Azji zaczął się jednak od niemałego faux pas.

Na naszą pocztę otrzymaliśmy mail, w którym czytelnik załączył zdjęcie zawartości mrożonki warzywno-mięsnego dania, które kupił w jednej z poznańskich placówek sklepu. Niestety, na nieszczęście klienta jak i samego sklepu znalazł się w niej także niedopałek papierosa.

Próbowaliśmy telefonicznie porozmawiać z biurem prasowym Lidla odnośnie sytuacji, poproszono nas o przesłanie maila. Jak tylko otrzymamy odpowiedzi na nasze pytania, uzupełnimy o nie materiał.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto