Nowoczesne biuro firmy Hochland zachwyca pod wieloma względami

Materiał informacyjny Hochland
Zapowiadana przez firmę Hochland przeprowadzka stała się faktem. Od marca pracownicy, partnerzy i kontrahenci mogą korzystać z wyjątkowego biura w zupełnie nowej lokalizacji. Firma ma nowe biuro w Poznaniu, a dokładnie w kompleksie Business Garden przy ul. Pastelowej 12.

Sporym wyzwaniem byłoby znalezienie osoby, która choć raz nie słyszała o marce Hochland. Nic w tym dziwnego, bo firma funkcjonuje na naszym rynku od ponad 25 lat. Obecnie zatrudnia ponad 800 pracowników, z czego blisko 70 będzie miało przyjemność pracować w nowoczesnym biurze. Dwa lata termu firma podjęła decyzję, by obecnym i nowym pracownikom zapewnić jeszcze lepsze warunki i bardziej atrakcyjne miejsce pracy. Ta decyzja wiązała się z przeprowadzką do Poznania. Nowa przestrzeń w kompleksie Business Garden zajmuje ponad 1000 m. kw. i znajduje się przy ul. Pastelowej 12. Jak zaznacza firma, to sympatia konsumentów do serów marki Hochland, Almette i Valbon, których Hochland Polska jest właścicielem, a tym samym dynamiczny rozwój spowodowały, że biuro otwarte zostało w zupełnie nowej lokalizacji. Natomiast pandemia sprawiła, że większość pracuje w trybie zdalnym bądź hybrydowym, ale nowo powstała przestrzeń Hochland została stworzona z myślą nie tylko o dniu dzisiejszym, lecz także o przyszłości stale rozwijającej się firmy.

- W nowym biurze głównym celem było stworzenie komfortowego, nowoczesnego miejsca do pracy dla naszego zespołu. Otoczona zielenią, kreatywna przestrzeń w pełni oddaje ducha Hochland – firmy otwartej, rodzinnej i z optymizmem patrzącej w przyszłość. Dziś pandemia zdecydowanie wpływa na modele pracy, jednak w Hochland wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się ze współpracy, której towarzyszy poczucie wspólnoty i nowe biuro jest dla nas przywróceniem nadziei na szybki powrót do „normalności” – podkreśla Joanna Bonin- Pietek, Dyrektor Personalny Hochland Polska.

Nowocześnie i proekologicznie

Nie da się ukryć, że nowa siedziba Hochland już od samego wejścia zachwyca swoim wyglądem. To miejsce, które łączy nowoczesne, proekologiczne rozwiązania i technologie sprzyjające efektywnej pracy, z kreatywnością, a wszystko to z poszanowaniem dla drugiego człowieka i natury. Jak przyznaje Emilia Mochort, Menadżer ds. Zarz. Projektami i Procesami, miejsce odzwierciedla rodzinność oraz gościnność.

Przestrzeń wyróżnia 15 sal konferencyjnych poświęconych markom Hochland. Jedną z nich jest Almette, w której dominuje kolor zielony i ogromne okna. Oprócz tego znajdują się jeszcze m.in. sala Hochland Kremowe, sala Hochland Żółte, sala Valbon czy sala Hochland Kanapkowy. Każda z nich jest inna i każda wyraża najważniejsze wartości firmy Hochland – w tym rodzinność, wiarę w działania zespołowe i bliskość natury.

W hołdzie dostawcom

Prawdą jest, że firmy Hochland nie byłoby, gdyby nie dostawcy mleka. W hołdzie im postanowiono stworzyć sale białą oraz czarną.

- Wyjątkowymi przestrzeniami są Sala Biała i Sala Czarna, które zostały stworzone z szacunku do naszych dostawców mleka – mówi Piotr Knauer, Prezes Hochland Polska. - To oni stanowią jedno z kluczowych ogniw działalności Hochland i każdego dnia dokładają swoją cegiełkę do sukcesu całej firmy.

Na ścianach tych sal widnieją zdjęcia z wyjątkowego albumu artysty Macieja Fiszera, który skupia się na fotografii pejzażu i przyrody - zarówno dzikiej, jak i modyfikowanej ludzką ręką. Ujęcia przedstawią przede wszystkim, zapierające dech w piersiach, portrety krów.

W podobnym klimacie utrzymane są sale poświęcone miejscowościom, w których znajdują się fabryki – Węgrów i Kaźmierz. Przywołują one ducha miejsc oraz podkreślają tożsamość firmy, która od zawsze jest blisko lokalnych dostawców, producentów i hodowców.

Z myślą o pracownikach

Nowe biuro Hochland Polska zaskakuje różnorodnością, otwartymi, funkcjonalnymi przestrzeniami i kameralnymi salami.

- Projektując biuro postawiliśmy na otwarte przestrzenie, pamiętając również o funkcjonalnych salkach. Wśród nich, oprócz sal konferencyjnych, są takie jak: Salka Rodzinna, pokój dla matki z dzieckiem, ale również strefa ciszy, którą wymownie nazwaliśmy „Świętym Spokojem” – wyjaśnia Waldemar Dimke, Dyrektor Sprzedaży.

Sercem biura jest tzw. Agora z przepięknym widokiem na panoramę Poznania. To miejsce spotkań, wspólnych dyskusji i przestrzeń, w której pracownicy mogą spędzać ze sobą czas.

- Tu się spotykamy, dyskutujemy i oglądamy mecze po godzinach – dodaje Renata Przezwicka, Kupiec Strategiczny – Rynek Mleczarski.

Wideo

Dodaj ogłoszenie