Chyba wszyscy pasażerowie "pestki" pamiętają jeszcze zamieszanie związane ze zmianą organizacji ruchu na początku sierpnia. Tłumy zdezorientowanych poznaniaków nie wiedziały o remoncie. Właśnie dlatego MPK chce usprawnić przepływ informacji.
- Od poniedziałku otwieramy na naszej stronie internetowej nowy, wirtualny, tymczasowy przystanek – „przystanek pomysłów”. Każdy kto pozostawi na tym przystanku oryginalny, innowacyjny i skuteczny pomysł na dotarcie do pasażerów z informacją o zmianach w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej weźmie udział w losowaniu nagród. Przystanek pojawi się na stronie w miejscu, w którym teraz widnieje jeszcze odnośnik do starej wersji naszej witryny - mówi w rozmowie z MM Poznań Iwona Gajdzińska, rzecznik prasowy MPK.
Na stronie miejskiego przewoźnika pojawi się również ankieta, w której pasażerowie będą mogli wypowiedzieć się, skąd do tej pory czerpali informacje o remontach i innych zmianach w transporcie publicznym.
Z danych MPK wynika, że 68 proc. pasażerów dowiaduje się o planowanych zmianach w komunikacji miejskiej z ogłoszeń na przystankach, blisko 60 proc. czerpie informacje z telewizji, 41 proc. - z gazet, a 30 proc. z Internetu. Sonda, która wystartuje w najbliższy poniedziałek ma zweryfikować prawdziwość tych danych.
Przykład remontu na PST pokazał, że wszystkie dotychczas wykorzystywane sposoby informowania nie okazały się w pełni skuteczne. Być może z pomocą przyjdą więc sami pasażerowie.
"Przystanek pomysłów" będzie działał do 4 czerwca.
Zobacz też: |
WAKACJE 2009 W POZNANIU kultura, sport, turystyka | TRANSFERY 2009 | KONKURSY MM POZNAŃ sprawdź co możesz wygrać |
Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?