Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pasażer miał się ubrać „na cebulkę”, więc... obwiesił się warzywami

Zenon Zabawny
Zenon Zabawny
Do Biura Obsługi Klienta MPK wpłynęła bardzo nietypowa skarga od ...
Do Biura Obsługi Klienta MPK wpłynęła bardzo nietypowa skarga od ... archiwum/Jakub Skrzypczak
Do Biura Obsługi Klienta MPK w Poznaniu wpłynęła bardzo nietypowa skarga od pasażera, którego wyproszono z tramwaju.

W minionym tygodniu w Biurze Obsługi Klienta MPK odebrano telefon od zezłoszczonego pasażera.

- „Oświadczył, że zgodnie ze słyszanymi wszędzie zaleceniami ubrał się „na cebulkę”’ – czytamy na oficjalnej stronie MPK. – „Obłożył się cebulą, założył ubranie i wyszedł z domu. Podobno kiedy wsiadł do tramwaju, na moście Św. Rocha został przez motorniczego wyproszony z pojazdu, ponieważ pasażerowie skarżyli się, że… podróżny śmierdzi”.

Niewykluczone, że skarga była jedynie żartem, ponieważ Centrala Nadzoru Ruchu nie zanotowała takiego incydentu. Na wszelki wypadek wyjaśniamy, że „ubrać się na cebulkę” oznacza założenie na siebie kilku warstw ubrań.

Czytaj też:

Śmierdzący problem pasażerów MPK



emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto