18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

PEKA Poznań: Niezadowolonych pasażerów wciąż przybywa. ZTM dostaje dziennie 350 reklamacji

Marta Danielewicz
Kolejki w ZTM Poznań
Kolejki w ZTM Poznań Maciej Urbanowski
Od dnia wejścia w życie systemu PEKA Poznań Zarząd Transportu Miejskiego codziennie otrzymuje setki e-maili od pasażerów. Część z nich to pytania odnośnie komunikacji miejskiej, ale większość to uwagi od niezadowolonych pasażerów i reklamacje. Tych dziennie ZTM dostaje około 350. Czego głównie dotyczą?

PEKA Poznań: Niezadowolonych pasażerów wciąż przybywa. ZTM dostaje dziennie 350 reklamacji

- Większość reklamacji dotyczy opłat z tPortmonetki i transferu biletu zakupionego w internecie - tłumaczy Małgorzata Ratajczak z ZTM-u. Nie ma dnia, by któremuś z pasażerów system "nie zjadł" pieniędzy z konta lub by dobrze naliczył opłatę za trasę.

- Nie wiem, co robię źle, że za przejazdy pobiera mi więcej, niż to sobie wcześniej obliczyłem - irytuje się pan Bogdan, mieszkaniec Poznania. Na razie pasażerowie nie mogą sprawdzić przebiegu swojej trasy, by analizować, gdzie odbili kartę, a gdzie nie. Na pytania, czy taka możliwość będzie, wiceprezydent Poznania Mirosław Kruszyński odpowiada: - Z pewnością, ale jeszcze nie wiemy kiedy.

ZOBACZ: Beka z PEKA - zmartwiony poznaniak przedstawia [WIDEO]

By usprawnić obsługę klientów i rozwiać wszelkie wątpliwości, ZTM przygotowuje każdego dnia odpowiedzi na najczęstsze pytania mieszkańców Poznania.

- Pasażerowie pytają o nową taryfę, bilet metropolitalny i możliwość odbioru karty po upływie wyznaczonego terminu. Są też inne pytania, na bazie których tworzymy obecnie pytania dnia - mówi Małgorzata Ratajczak. Pytania dnia są codziennie publikowane na stronie internetowej ZTM-u.

Jak obiecywał Mirosław Kruszyński, wszystkie skargi i zażalenia będą rozpatrywane z korzyścią dla mieszkańców. ZTM, zgodnie z regulaminem przewozów, każdą reklamację rozpatruje indywidualnie, w terminie do 30 dni.

PEKA Poznań - więcej

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto