Przypomnijmy, że władzom Lecha Poznań nie udało się znaleźć nowego sponsora strategicznego i w nowym sezonie ekstraklasy zawodnicy biegali do tej pory z koszulkami bez żadnej reklamie na przodzie. Zmieni się to od środowego meczu towarzyskiego z HSV Hamburg.
Od tego meczu we wszystkich kolejnych spotkaniach lechici będą grać z logo wygrajzycie.pl. Pod tą domeną zostanie uruchomiona strona internetowa promująca oddawanie szpiku kostnego.
Pojawienie się logotypu na przodzie koszulek to efekt współpracy Lecha Poznań i Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu.
- Jestem kibicem Lecha od wielu lat. Regularnie chodzę na mecze od wielu lat i pomyślałam, że warto siłę medialną tego klubu wykorzystać do szczytnego celu - - mówi Monika Badyda z Ośrodka Dawców Szpiku. – Naszym zamiarem jest jak największe powiększenie bazy potencjalnych dawców szpiku.
Koszulkę we wtorek prezentował Krzysztof Kotorowski.
- To bardzo szczytna akcja i ja swoim nazwiskiem chciałbym wszystkich zachęcić do oddawania swoich próbek krwi i tym samym powiększania bazy dawców szpiku kostnego. Wszystkich chętnych zapraszam do gry w drużynie wygrajzycie.pl – mówi bramkarz Kolejorza.
Czytaj też: |
Lech – HSV Hamburg: Będzie mecz i piknik Mecz Kolejorza z HSV rozpocznie się w środę o godz. 19, ale już trzy godziny wcześniej przed stadionem rozpocznie się piknik. |
**
**
Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?