Press-Service Monitoring Mediów przeprowadził badanie medialności poznańskich scen. Objęło ono 1100 tytułów prasowych, blisko 5 mln źródeł internetowych oraz przeszło 100 stacji telewizyjnych i radiowych.
Okazało się, że spośród poznańskich zespołów zdecydowanie najczęściej media informowały o Teatrze Polskim.
W analizowanych mediach w 2011 roku Teatr Polski pojawił się 3,3 tys. razy.
Barierę 2 tys. materiałów przekroczył również Teatr Muzyczny.
Wśród publikacji dotyczących teatrów najczęściej pojawiały się informacje o przedstawieniach, działalności aktorów, a także recenzje czy wiadomości miejskie dotyczące nieruchomości, w których mieszczą się te instytucje.
Analitycy Press-Service Monitoring Mediów obliczyli także ekwiwalent reklamowy informacji na temat poszczególnych teatrów – czyli to, ile teatry musiałyby wydać pieniędzy, żeby osiągnąć taki efekt.
W zestawieniu wartości publikacji w pieniądzu Teatr Ósmego Dnia zdystansował Teatr Wielki. Pierwsze miejsce również należało do Teatru Polskiego. Materiały na jego temat kosztowałyby 18,8 mln zł, gdyby płacić za nie zgodnie z cennikiem reklamowym. Teatr Ósmego Dnia zyskał w ten sposób równowartość 13 mln zł, a Teatr Wielki 12,9 mln zł. Dopiero na czwartym miejscu znalazł się Teatr Muzyczny (10,7 mln zł), a dalej Polski Teatr Tańca (8,8 mln zł) i Teatr Nowy (4,1 mln zł).
Ekwiwalent reklamowy publikacji na temat poznańskich teatrów
**
**
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?