Jak tłumaczą przedstawiciele piwnego koncernu, ma to być "sentymentalny powrót do przeszłości dla dzisiejszych 30-40-latków".
Zobacz także: Piwo pod chmurką: Nawet 5 tys. zł grzywny za spożywanie alkoholu w miejscu zabronionym
- 10,5 często pojawiało się w rozmowach i postanowiliśmy odtworzyć ten klimat z połowy lat 90. Chcemy zafundować sentymentalny powrót do przyszłości pokoleniu dzisiejszych 30- i 40-latków - mówi w rozmowie z portalem Gazeta.pl Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej. - Jeżeli produkt się przyjmie, rozważymy jego produkcję na większą skalę - dodaje.
W wypowiedzi dla serwisu portalspozywczy.pl, Wojciech Mrugalski, dyrektor komunikacji Kompanii Piwowarskiej, poinformował, że decyzja o tym, czy piwo na stałe wróci do sprzedaży, powinna zapaść w ciągu kilku najbliższych miesięcy.
Piwo obecnie sprzedawane jest w półlitrowych puszkach. Szata graficzna piwa jest niemal identyczna, jak ta z lat 90.
Tęskniliście za 10,5? Widzieliście je już w Kwidzynie?
źródło: gazeta.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?