Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

PKP odda pasażerom pieniądze za paraliż komunikacyjny na dworcu Poznań Główny

KAT
Aby uruchomić procedurę reklamacyjną należy udać się do kasy na jakiejkolwiek stacji kolejowej.
Aby uruchomić procedurę reklamacyjną należy udać się do kasy na jakiejkolwiek stacji kolejowej. Łukasz Gdak
Po gigantycznej awarii systemu sterującego ruchem, która miała miejsce we wtorek, PKP zamierza wypłacić pasażerom odszkodowania za poniesione dodatkowe koszty. Oprócz standardowych zwrotów reklamacyjnych, zwrócone zostaną również pieniądze za transport taksówką, jeśli zmuszeni byliśmy z niej skorzystać.

Wszyscy podróżni, którzy przez wtorkową awarię systemu utknęli w pociągach albo peronach w oczekiwaniu na odjazd i dalszą podróż, mogą liczyć na odszkodowania. PKP w pełni zwróci nam również pieniądze za podróż taksówką, jeśli wynikała ona z paraliżu komunikacyjnego na dworcu Poznań Główny.

Aby uruchomić procedurę reklamacyjną należy udać się do kasy na jakiejkolwiek stacji kolejowej. W okienku musimy pokazać nasz rachunek, a przewoźnik zajmie się resztą.

Przypomnijmy, że dramatyczne opóźnienia w kursowaniu pociągów, które mieliśmy na początku tego tygodnia, spowodowane były montażem i testami nowego systemu sterowania ruchem kolejowym, który był wprowadzany przez PKP PLK. Prace zakończyły się we wtorek nad ranem, jednak po kilku godzinach doszło do jego awarii.

Zobacz także: Awaria komputera na poznańskim dworcu głównym

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto