O skali przedsięwzięcia mówi m.in. liczba blisko 11 tysięcy wystawców ze 180 krajów, a także liczba zwiedzających, która sięga 170 tys. ludzi i stale rośnie. Udział w targach ITB w Berlinie stanowi ważne promocyjne wydarzenie w kalendarzu imprez promocyjno-turystycznych. Targi przyciągają najbardziej liczących się w branży touroperatorów, przewoźników, hotelarzy i innych wystawców. Polska prezentuje się na tych targach we własnej hali. Wśród krajowych wystawców są regiony, miasta oraz firmy prywatne. Stoisko Płocka zlokalizowane zostało na wspólnej powierzchni wystawienniczej przeznaczonej dla województwa mazowieckiego.
Czytaj także: Płockie cheerleaderki z medalami mistrzostw Polski
Udział w targach był m. in. odpowiedzią na postulaty przedstawione przez środowisko turystyczne podczas spotkania z prezydentem Andrzejem Nowakowskim w styczniu tego roku, które sygnalizowało potrzebę promocji za granicą turystycznych walorów Płocka. Stoisko przygotował Urząd Miasta Płocka przy współpracy z Płocką Lokalną Organizacją Turystyczną oraz Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?