Pogromca mitów AdBuster czuwa, czy Pepsi nie oszukuje
W nowej kampanii Pepsi przypadkowi przechodnie poddawani są ślepej próbie i mają sprawdzić, co smakuje im bardziej: Pepsi czy "napój konkurencyjny"?
Pogromca mitów AdBuster: Czy coca-cola zero ma taki sam smak jak zwykła coca-cola? [WIDEO]
Pogromca mitów zastanawiał się między czym tak naprawdę wybierają. Nigdzie nie jest bowiem powiedziane, co jest "konkurencyjnym napojem". AdBuster sprawdził więc, czy Pepsi nie oszukuje i nie podstawia do próby napoju niefirmowego. Co się okazało? Zobaczcie!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?