Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pogromca mitów AdBuster czuwa, czy Pepsi nie oszukuje [WIDEO]

ZSN
Pogromca mitów AdBuster czuwa, czy Pepsi nie oszukuje
Pogromca mitów AdBuster czuwa, czy Pepsi nie oszukuje
Pogromca mitów AdBuster przyjął zaproszenie z nowej kampanii Pepsi. Tym razem Marek Hoffman sprawdzał w Poznaniu, czy znany amerykański koncern nie oszukuje swoich klientów. Zobaczcie wideo!

Pogromca mitów AdBuster czuwa, czy Pepsi nie oszukuje

W nowej kampanii Pepsi przypadkowi przechodnie poddawani są ślepej próbie i mają sprawdzić, co smakuje im bardziej: Pepsi czy "napój konkurencyjny"?

Pogromca mitów AdBuster: Czy coca-cola zero ma taki sam smak jak zwykła coca-cola? [WIDEO]

Pogromca mitów zastanawiał się między czym tak naprawdę wybierają. Nigdzie nie jest bowiem powiedziane, co jest "konkurencyjnym napojem". AdBuster sprawdził więc, czy Pepsi nie oszukuje i nie podstawia do próby napoju niefirmowego. Co się okazało? Zobaczcie!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto