Pojawiły się nowe billboardy antyaborcyjne w Poznaniu. Szybko zostały przerobione. "Już mam dość życia w Polsce, a dopiero mam 11 tygodni"

Hubert Ossowski
Hubert Ossowski
„Mam 11 tygodni” i dziecko w łonie-sercu, otoczone słowem „życie” w różnych językach – to nowe billboardy antyaborcyjne, które pojawiły się na poznańskich ulicach. Grafiki pojawiają się na olbrzymich billboardach i mniejszych plakatach na przystankach autobusowych czy tramwajowych. Na reakcje przechodniów nie trzeba było długo czekać. Przejdź dalej --->Grzegorz Dembiński
W Poznaniu i okolicach pojawiły się nowe billboardy antyaborcyjne. Oprócz znanych billboardów z grafiką dziecka w łonie-sercu, pojawiły się takie, które przedstawiają stopy 11-tygodniowego płodu w łonie matki. Kampanię społeczną sponsoruje Fundacja Kornice, znana ze wspierania organizacji religijnych. Mateusz Kłosek, jej prezes, jest jednym z najbogatszych Polaków. Wcześniej fundacja wspierała kampanię "Kochajcie się mamo i tato". Zobacz naszą galerię i dowiedz się więcej o kampanii, którą na pewno już widziałeś!

Kolno wolne od koronawirusa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie