GAMIVO przygotowało kosmiczne atrakcje
Firma GAMIVO swoje początki ma w 2017 roku – wówczas pracowała tam zaledwie garstka osób. Dzisiaj całe piętro w Nobel Tower na Jeżycach zajmuje już ponad 80 osób. To jeden z największych na świecie marketplace’ów dla graczy; w ciągu czterech lat sprzedali niemal 10 milionów gier oraz przekroczyli próg 3 milionów użytkowników.
Zobacz też: Kobiety grają w gry. Nowe badania zaskakują
W ofercie znaleźć można ponad 50 tys. produktów, w tym gry komputerowe, programy oraz karty podarunkowe do popularnych sklepów i serwisów internetowych.
Ostatnie miesiące były dla nas szczególne. Zaliczyliśmy przeprowadzkę, debiut na giełdzie oraz przekroczyliśmy granicę 3 mln użytkowników. To znak, że idziemy w dobrym kierunku. Urodziny to z kolei idealny moment, aby odwdzięczyć się naszym klientom oraz partnerom za zaufanie. Dlatego przygotowaliśmy dla nich szereg atrakcji
– zapewnia Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.
Jedną z nich jest konkurs na wykonanie domowymi sposobami kostiumu dowolnego bohatera gry. Liczyć ma się tutaj kreatywność, a nie perfekcja wykonania. Chętni już mogą przesyłać swoje zgłoszenia. Motywem przewodnim obchodów jest kosmos, więc na stronie firmy pojawi się gra, która pozwoli wzbić się w przestworza i zdobyć atrakcyjne nagrody. Prócz tego planowane są liczne promocje.
Urodzinowe atrakcje będą pojawiały się na stronie GAMIVO.com od 5 do 8 sierpnia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?