Na zakończonym w czwartek festiwalu Poznań został nagrodzony zostało za internetową promocję akcji Poznań za pół ceny. Popularność wymyślonego w Poznaniu projektu rośnie z każdą kolejną edycją. To efekt między innymi bardzo oryginalnych i pomysłowych kampanii często opartych na widowiskowym i przyciągającym uwagę mediów marketingu partyzanckim.
Drugą nagrodę Poznań zdobył za film promocyjnyKalejdoskop.
- Nagroda jest za film, ale również za całościowe podejście Poznania do tematu promocji marki – mówił Grzegorz Kiszluk, redaktor magazynu Brief for Poland, wręczając nagrodę za film Kalejdoskop. - Poznań to bez wątpienia najbardziej rozwinięte marketingowo miasto w Polsce. Kolejnym tego dowodem jest przemyślane wykorzystanie trójkąta efektywności w postaci projektu Konsorcjum Marki Poznań. To nowa jakość w obszarze promocji polskich miast, niezwykle ważna ze względów rozwojowych i tak naprawdę pilnie potrzebna w kontekście promocji całego kraju
Zobaczcie nagrodzony Kalejdoskop:
Czytaj także: |
Film promujący Poznań dostał kolejną nagrodę Poznań dostał kolejną nagrodę za film promujący miasto autorstwa Xawerego Żuławskiego. |
Poznań dostał nagrodę za film Żuławskiego Film promujący Poznań autorstwa Xawerego Żuławskiego zajął drugie miejsce na festiwalu Golden Citygate w Berlinie. |
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?