- Internet może pomóc w uwiarygodnieniu firmy, pozwala na zaprezentowanie swojej oferty nie tylko w kraju, ale również za granicą - powiedział ekspert Home.pl Tomasz Zamarlik
Na miejscu przy pomocy specjalistów każdy mógł sam stworzyć prostą stronę firmową w sieci. - Strona internetowa postrzegana jest jako wizytówka firmy, która w oczach potencjalnego klienta uwiarygadnia ją - przekonywał Tomasz Zamarlik.
Uczestnicy w trakcie trwających cały dzień szkoleń, wykładów i spotkań mieli szansę dowiedzieć się jak zareklamować swoją firmę poprzez wyszukiwarkę Google. Odbywają się również wykłady na temat strategii sprzedaży w internecie, kampanii reklamowych w wyszukiwarkach oraz znaczeniu pozycjonowania stron.
Jak wynika z badań przeprowadzonych w ramach Internetowej Rewolucji mali i średni przedsiębiorcy często boją się internetu. Tymczasem obecność firmy w sieci może w znacznym stopniu zwiększyć liczbę potencjalnych klientów.
- Jeśli kogoś nie ma w Google, to w ogóle go nie ma - mówi Małgorzata Sobkowiak, właścicielka szkoły tańca Baile, której strona internetowa pomogła w promocji firmy.
Spotkanie miało na celu przekonanie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz wszystkich tych, którzy w planach mają otwarcie własnej działalności do korzystania z możliwości, jakie daje nam internet.
Wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?