Przygotowania Poznania do grudniowej konferencji klimatycznej wchodzą w decydującą fazę. Miasto przygotowało szereg działań promocyjnych Poznań.
Poznań - dobry klimat do rozmów
W najbliższą sobotę (15 listopada) na uliach Poznania pojawią się specjalne billbardy z hasłem "Poznań - dobry klimat do rozmów". Podobne tablice reklamowe przez dwa tygodnie będą wisieć w Krakowie, Gdyni, Gdańsku, Łodzi, Warszawie i we Wrocławiu. Wszystkich billboardów będzie aż 340, z czego 60 w Poznaniu i aż 100 w stolicy. Łączny koszt kampanii reklamowej wyniesie 125 tys. złotych brutto.
Wyjątkowo w Poznaniu plakaty będą dwujęzyczne. 20 z nich będzie w języku polskim i aż 40 w angielskim.
Zimowe czapki i śpiew ptaków
Każdy z uczestników konferencji klimatycznej otrzyma zestaw promocyjny, nazywany popularnie "well come pack'iem". Wśród gadżetów znajdą się: czapka zimowa, informator o Poznaniu z mapką, kalendarz z widokiem najpiękniejszych kamienic w Poznaniu i... płyta ze śpiewem ptaków.
Materiały promocyjne będą dystrybuowane w hotelach.
Do działań promocyjnych włączyła się również Poczta Polska. Wydane zostaną specjalne pocztówki i znaczki pocztowe z logo konferencji klimatycznej. Ponad to, zgodnie z ustaleniami miasta i władz poczty do wszystkich gospodarstw domowych w Poznaniu dostarczone zostaną ulotki zatytułowane "Dbam o dobry klimat".
Przeczytaj również o zmianach w komunikacji miejskiej podczas konferencji klimatycznej.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?