Konkurs na najlepszy produkt turystyczny co roku organizuje Polska Organizacja Turystyczna - w ubiegłym roku "Poznań za pół ceny" zajął drugie miejsce przegrywając nieznacznie z Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym.
W tym roku "Poznań za pół ceny" został już zakwalifikowany do finału konkursu i będzie walczył o zwycięstwo z ponad 40 innymi produktami turystycznymi. O tym, kto wygra, zadecyduje liczba oddanych głosów. Na laureata można głosować także w Internecie.
– W tym roku interesuje nas tylko zwycięstwo, stąd apel do wszystkich miłośników naszej akcji o głosy – mówi Jan Mazurczak z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Zwycięstwo oznacza dla imprezy czy akcji jeszcze większą popularność: jedną z nagród jest reklamowa kampania internetowa o wartości 50 000 zł na serwisach Grupy Allegro. Nagrody czekają także na głosujących. Wśród tych, którzy oddadzą swoje głosy, zostaną rozlosowane iPody, zestawy turystyczne, plecaki oraz kubki termiczne.
"Poznań za pół ceny" to weekendowy akcja promocyjna koordynowana przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. Podczas niej w wybrany weekend w poznańskich hotelach, restauracjach, muzeach płacimy za usługi tylko połowę normalnie obowiązującej ceny.
Ale ceny to nie wszystkie zalety akcji: w tym samym czasie na turystów czeka wiele darmowych atrakcji turystycznych, które zazwyczaj są niedostępne, jak np. zwiedzanie poznańskich fortów, podziemi kościołów czy obiektów poprzemysłowych.
Zobacz szczegółowy program akcji Poznań za pół ceny 2011:
Poznań za pół ceny 2011 - gdzie promocje: (restauracje, hotele, muzea, atrakcje)Rowerem przez Mierzeję Wiślaną. Od przekopu do granicy w Piaskach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?