Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

„Poznań za pół ceny” z cennym wyróżnieniem!

Zenon Zabawny
Zenon Zabawny
Akcja "Poznań za pół ceny" została wyróżniona w konkursie na "Najlepszy Produkt Turystyczny" i ciągle ma szansę na główną nagrodę, którą przyznają polscy internauci.

„Poznań za pół ceny” to akcja zorganizowana przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. W jej ramach w weekend 12-13 czerwca obniżono o połowę ceny za usługi turystyczne, a także w niektórych hotelach i restauracjach oraz przygotowano wyjątkowy program turystyczny (m.in. zwiedzano zamknięty na co dzień fort VIIIa, komnaty Zamku Cesarskiego i podziemia poznańskiej Fary).

Podczas odbywających się w Poznaniu targach Tour Salon „Poznań za pół ceny” został wyróżniony przez Polską Organizację Turystyczną w konkursie na „Najlepszy Produkt Turystyczny” w 2009 r.

- To duży sukces i prestiż – taka nagroda zwraca na nas uwagę całej branży turystycznej i mamy dzięki temu pewność, że nikt nam już tego pomysłu nie ukradnie – mówi dyrektor Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, Jan Mazurczak. – Wyróżnienie powinno nam też pomóc w pozyskaniu nowych partnerów przy kolejnej akcji.

Już bowiem wiadomo, że następny weekend „Poznań za pół ceny” odbędzie się w dniach 5-6 czerwca 2010 r. O tym, jak będzie wyglądał i jakie atrakcje turystyczne tym razem znajdą się  programie, będzie wiadomo za około miesiąc.

- Już teraz możemy zapowiedzieć, że tym razem zwiedzanie będzie się odbywało także w języku angielskim i niemieckim – zapowiada Mazurczak.


Zwiedzanie fortu VIIIa było największym hitem ostatniej edycji akcji "Poznań za pół ceny".

Kształt następnej edycji „Poznań za pół ceny” zależy też od kampanii promocyjnej, a na tą PLOT może uzyskać nawet dodatkowe 50 tysięcy złotych. Poznańska akcja cały czas ma bowiem szansę zyskać miano „Najlepszego Produktu Turystycznego 2009”, bo ten swoimi głosami wybiorą internauci. Konkurs trwa do 6 listopada, a w tej chwili „Poznań za pół ceny” zajmuje drugie miejsce z niewielką stratą do prowadzącego trasy turystycznej w Międzyrzeckim Rejonie Umocnionym. 

W konkursie startuje 39 produktów turystycznych, a zwycięzcą otrzyma kampanię reklamową w serwisach grupy Allegro o wartości 50 tys. zł, a wśród głosujących zostaną rozlosowane nagrody: sprzęt turystyczny i komputerowy.
- Taka nagroda to byłby krok milowy w naszej promocji – przyznaje Mazurczak i apeluje do poznaniaków do głosowania na „Poznań za pół ceny”.

Można to zrobić na stronie otowakacje.pl.

Poznaniacy, do klikania!

HALLOWEEN

Sprawdź, gdzie się bawić
7 CUDÓW POZNANIA

Weź udział w plebiscycie
KONKURSY MM POZNAŃ

sprawdź co możesz wygrać
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto