W styczniu rozpoczęła się modernizacja polegająca na "uzyskaniu nowych pomieszczeń biurowych i towarzyszących (pokoje socjalne, techniczne, w.c.) z jednoczesnym przywróceniem układu architektonicznego IV piętra i poddasza". Koszt prac to około 285 tysięcy złotych netto.
- W styczniu do Wydziału Urbanistyki i Architektury wpłynęło zgłosznie o remoncie poddasza - wyjaśnia Maciej Milewicz z Urzędu Miasta Poznania. - Urbanistyka jednak tego zgłoszenia nie przyjęła. W przypadku prac w zabytkowych kamienicach wymagana jest bowiem opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków. Konieczne jest też pozwolenie na budowę.
Jak mówi Maciej Milewicz, sprawa remontu w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych jest "do rozpoznania". - Z powodu braków formalnych takie pozwolenie na budowę wciąż nie zostało wydane - dodaje Maciej Milewicz.
ZKZL nie jest zaskoczony tą sprawą.
- Na obecną sytuację złożyło się kilka czynników. Najważniejszym była zmiana zakresu robót, jakie planowaliśmy wykonać. Gdy okazało się, że nasze zamierzenia wymagają, zamiast zgłoszenia posiadania pozwolenia na budowę, rozpoczęliśmy starania o jego uzyskanie. Procedura jest w toku - wyjaśnia Magdalena Gościńska, rzecznik prasowy ZKZL
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?