Pojadą na południe, by pokazać, jak długie objazdy czekają cyklistów, pragnących przekroczyć rzekę w tamtej części miasta. A wszystko to przez brak kładki łączącej Starołękę i Dębinę.
Zobacz też: Poznańska Masa Krytyczna: "Przejazd ulicami, czyli tam, gdzie nas nie ma"
Trasa styczniowej Poznańskiej Masy Krytycznej powiedzie wzdłuż i w poprzek Warty nieprzypadkowo. Samorząd ustala budżet. Ważą się między innymi losy wydatków na kładkę przy torach kolejowych między Starołęką a Dębcem. Poprawki do budżetu w tej sprawie złożyli radni, a prezydent uwzględnił je w ramach autopoprawki w kwocie 1 mln zł w roku 2015 oraz 2 mln zł w roku 2016.
- Ponieważ wszyscy dostrzegają potrzebę odtworzenia przeprawy pieszej i rowerowej przez rzekę, mamy nadzieję, że środki konieczne na tę inwestycję znajdą się ostatecznie w budżecie na 2015 i 2016 rok, a kładka szybko zostanie odbudowana - mówią organizatorzy Poznańskiej Masy Krytycznej.
Trasa styczniowej Poznańskiej Masy Krytycznej:
Stary Rynek – Wodna – Garbary – Kazimierza Wielkiego – Mostowa – Most Św. Rocha - Kórnicka – Jana Pawła II – Rondo Rataje (1 okrążenie) – Bolesława Krzywoustego – Most Królowej Jadwigi - Królowej Jadwigi – Droga Dębińska – Piastowska – Dolna Wilda – Hetmańska – Most Przemysła I - Rondo Starołęka (1 okrążenie) – Starołęcka – Św. Antoniego – Książęca – Starołęcka – Rondo Starołęka – Zamenhofa – Rondo Rataje – Bolesława Krzywoustego – Most Królowej Jadwigi -Królowej Jadwigi – Al. Niepodległości – Św. Marcin – Al. Marcinkowskiego – Paderewskiego - Stary Rynek.
Tutaj znajdziesz mapę przejazdu!
Skomentuj:
Poznańska Masa Krytyczna: wzdłuż i w poprzek Warty
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?