Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Poznańskie uczelnie wiedzą, jak reklamować się wśród kandydatów na studia [WIDEO]

AG
Oferta edukacyjna to też produkt. Poznańskie uczelnie wiedzą, jak go sprzedać. A przy okazji za reklamy zdobywają nagrody. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza i Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu zostały nagrodzone w konkursie Genius Universitatis za najlepiej prowadzone kampanie rekrutacyjne.

Strefa studenta na Poznań Nasze Miasto - INDEKS DLA ZEBRY

Indeks dla ZEBRY na FACEBOOKU

Po raz drugi konkurs zorganizowały magazyny "Brief" i "Perspektywy". W plebiscycie oceniane były najbardziej kreatywne sposoby reklamowania się uczelni. Spośród 150 nadesłanych prac z 37 szkół wyższych jury wyłoniło po trzech zwycięzców w pięciu kategoriach.

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu stworzył najlepszą reklamę prasową. Oto ona:

Wśród laureatów konkursu dwa razy na liście najlepszych znalazła się poznańska Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii. Uczelnia zajęła trzecie miejsce w kategorii broszura - informator:

WSHiG stworzyła także najlepszy film promocyjny:

Poznańskim uczelniom gratulujemy i liczymy na kolejne sukcesy.

Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto