„Masz chłonny umysł? W Twojej głowie rodzą się niesamowite pomysły? Pokaż nam, w czym jesteś naprawdę dobry! Weź udział w konkursie Poznań przyciąga najlepszych i wygraj rok studenckiego życia w Poznaniu” - taki napis widnieje na plakatach rozwieszonych przez UM Poznania w polskich miastach. Powyżej hasła znajduje się gwiazdka i zmierzające do niej... plemniki.
Plakat utrzymany w błękicie nie rzuca się w oczy, poznaniakom nie rzucają się w oczy także plemniki zamieszczone na nim. Wśród młodych ludzi taki przekaz może budzić pozytywne emocje, wśród pozostałych raczej mniej. W zalewie reklam w mieście sam plakat nie jest jednak szczególnie zauważalny.
Zobacz także: Sesja do "Playboya" na Stadionie Miejskim [ZDJĘCIA]
Jak mówi Łukasz Goździor z Biura Promocji Urzędu Miasta dla Radia Merkury, plemniki nie przytłaczają treści, a zamiarem było odróżnić się i spróbować zaintrygować przekazem. Jest więc duża szansa, że trafi on do ludzi młodych, czyli do maturzystów, do których plakaty są kierowane.
W całej Polsce rozwieszono 200 takich plakatów. W największych miastach kraju reklamują one stolicę Wielkopolski jako miasto akademickie.
Kampania „Poznań przyciąga najlepszych” kosztowała budżet miasta milion złotych. Z początkiem października będzie miała ona także swoją odsłonę w telewizji.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?