Promocja w Lidlu i walka klientów
Do tego typu niecodziennych sytuacji, najbardziej znanych z amerykańskich telewizji informujących o promocjach na Black Friday, dochodzi w Polsce głównie w sieci sklepów Lidl. W supermarketach klienci potrafią się nawzajem tratować, rzucając na przecenione produkty. Czasem są to klapki, innym razem karpie, kurtki oraz torebki.
Pytanie tylko, czy przeceny są rzeczywiście warte siniaków oraz zadrapań?
Regularne bitwy w sklepach
"Bitwy" w Lidlu nie należą do rzadkości. Przeceny robią wśród klientów furorę od paru ładnych lat i już co najmniej kilka razy zdarzyło się, że ci tratowali się wzajemnie tylko po to, by móc zdobyć produkt na promocji.
Kilka lat temu walczono o karpia...
...później o kurtki...
...zaś w jednym ze sklepów Lidl w Polsce serca klientów podbiły także torebki Wittchen.
Popularność w internecie zdobywa także ostatnio bitwa... o klapki.
Za każdym razem ludzie potrafią się ostro przepychać, chamsko się do siebie przy tym odzywać, a w niektórych przypadkach nawet wyrywać sobie towary z rąk. Czy promocje w Lidlu rzeczywiście potrafią aż tak bardzo pobudzić nasze pierwotne instynkty? Okazuje się, że w niektórych przypadkach rzeczywiście się to udało.
I miejmy tylko nadzieję, że przy kolejnej tego typu historii nikomu nic się nie stanie. Żaden produkt, jakkolwiek by nie był przeceniony, nie jest wart naszego zdrowia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?