Punkty ZTM przyjmują "do ostatniego klienta"

Justyna Bryske
Justyna Bryske
Problemy wynikające z korzystania z tPortmonetki można zgłaszać ...
Problemy wynikające z korzystania z tPortmonetki można zgłaszać ... JB
Problemy wynikające z korzystania z tPortmonetki można zgłaszać poprzez swoje konto na stronie peka.poznan.pl lub e-mailem na adres ztm@ztm.poznan.pl.

Trwają prace wykonawców: firm Bull Polska i R&G w zakresie usuwania usterek w czytnikach:

- Po raz kolejny apelujemy o cierpliwość i wyrozumiałość. Ze swojej strony robimy wszystko co możliwe, żeby przyspieszyć obsługę klientów. W poniedziałek miał jednak miejsce incydent, zdenerwowany pasażer próbował poturbować jednego z członków Drużyny PEKA - mówi Bartosz Trzebiatowski z ZTM.

- Drużyna PEKA oraz pracownicy ZTM są do pomocy klientom, ale to także ludzie. Rozumiemy zdenerwowanie wynikające z dłuższego niż zwykle czasu potrzebnego do załatwienia swojej sprawy, ale prosimy o zachowanie powszechnie obowiązujących standardów - dodaje Trzebiatowski.

"Do ostatniego klienta", zmiany na stronie PEKA, reklamacje

Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań przyjmują pasażerów na zasadzie "do ostatniego klienta", poinformował Bartosz Trzebiatowski. W poniedziałek (1 lipca) były zamykane pomiędzy godziną 22.00 a 22.30. W najbliższym czasie w punktach ZTM na os. Sobieskiego oraz na Dworcu Rataje (tam jest najwięcej klientów) zostaną utworzone specjalne stanowiska do sprawdzenia stanu karty PEKA, która jest nieaktywna.

Aktywacja nie powinna zająć więcej niż kilka sekund. Na tych stanowiskach będzie także można złożyć oświadczenie do zakupu Biletu Metropolitalnego. Ma być też w przyszłości oddzielona część informacyjna strony internetowej systemu PEKA od panelu do obsługi klienta (części do której klienci się logują aby np. kupić bilet).

- Ta operacja powinna znacznie upłynnić funkcjonowanie zarówno części informacyjnej strony, jak i panelu obsługi klienta.W przypadku nieprawidłowego działania czytnika uniemożliwiającego np. opłacenie przejazdu z tPortmonetki, prosimy o skorzystanie z innego czytnika - tłumaczy Trzebiatowski.

Problemy wynikające z korzystania z tPortmonetki można zgłaszać poprzez swoje konto na portalu www.peka.poznan.pl lub e-mailem na adres ztm@ztm.poznan.pl.

- W reklamacji zgłaszanej na tą drugą stronę oprócz opisu sytuacji prosimy także o podanie: 10-cyfrowego numeru UID karty PEKA (znajduje się na rewersie), godziny i miejsca zdarzenia oraz numer linii, na której pasażer zetknął się z nieprawidłowościami - mówi Trzebiatowski.

Ulgi

Każdy, kto posiada prawo do ulgowych przejazdów zanim zacznie korzystać z tPortmonetki powinien zapisać swoje uprawnienie na karcie PEKA. W tym celu prosimy o odwiedziny jednego z Punktów Obsługi Klienta ZTM.

Bez zapisania prawa do ulgi, system będzie pobierał z tPortmonetki pełną opłatę za przejazd. Powyższy apel odnosi się w szczególności do osób korzystających z przejazdów na podstawie odpłatności 50-procentowej.

Są to:
• studenci szkół wyższych i wyższych oficerskich szkół wojskowych,
• dzieci i młodzież ucząca się, do ukończenia 23. roku życia,
• dzieci i młodzież od dnia 1 września roku, w którym kończą 6. rok życia, do ukończenia 18. roku życia,
• słuchacze kolegiów pracowników służb społecznych oraz nauczycielskich,
• doktoranci z placówek naukowych i uczelni z siedzibą na terenie Poznania lub miejscowości objętych porozumieniami międzygminnymi,
• emeryci i renciści,
• osoby pobierające świadczenie przedemerytalne lub zasiłek przedemerytalny,
osoby niepełnosprawne w stopniu umiarkowanym (całkowita niezdolność do pracy lub II grupa inwalidzka),
• kombatanci i osoby represjonowane

**Czytaj też:

Przetestują projekt ul. św. Marcin, która ma być przebudowana w 2015 roku

**

Nieletni za kółkiem? Są warunki

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie