Powoli kończy się test Błękitnej Linii, usługi Telekomunikacji Polskiej, w ramach której klienci dzwoniąc pod numer 9393 mogą rozwiązywać swoje problemy.
O ile na początku najczęściej klienci pytali o same zasady działania Błękitnej Linii, teraz pytania co raz częściej dotyczą usług. Klienci pytają między o usługę „Wybrane numery TP”, dzięki której opłaty za połączenia lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe czy komórkowe mają być o 20 procent tańsze. Dlaczego w ramach tej usługi dla poszczególnych rodzajów połączeń można zamówić jedynie po trzy numery telefonów?
– Od marca nasi klienci - użytkownicy pakietu standardowego, a niebawem również planu sekundowego TP dom - będą mogli w ramach usługi „Wybrane numery TP" zamawiać w ramach każdej z kategorii połączeń do sześciu numerów – dowiedzieliśmy się od przedstawicieli TP SA. – Na takie rozwiązanie zdecydowaliśmy się, obserwując rosnące zainteresowanie naszych klientów tą usługą. Zwłaszcza tych, którzy dużo rozmawiają i prowadzą własne firmy. W efekcie nasi klienci zyskają możliwość efektywnego obniżania kosztów połączeń z osobami czy firmami, którymi kontaktują się najczęściej.
Przedstawiciele TP SA przypominają również, że informacje o nowych usługach można zanaleźć w materiałach dostarczanych z rachunkami telefonicznymi oraz, oprócz Błękitnej Linii, pod bezpłatnym numerem infolinii 0 800 100 800 i na stronie internetowej
.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?