Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Reiss, Ostrowska i Wilk nagrywają bajki [zdjęcia]

Zenon Zabawny
Zenon Zabawny
Piotr Reiss, Małgorzata Ostrowska i Kasia Wilk włączyli się w ...
Piotr Reiss, Małgorzata Ostrowska i Kasia Wilk włączyli się w ... mat. prasowe
Piotr Reiss, Małgorzata Ostrowska i Kasia Wilk włączyli się w akcję „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”.

Kampania „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek” została zainaugurowana w 2003 roku. Od tego czasu IKEA Foundation dotarła do ponad 10 milionów dzieci, przekazując 57 mln euro na sfinansowanie 90 projektów realizowanych przez UNICEF i Save the Children w 46 krajach.

W ramach akcji „1 euro to majątek” z każdego zakupionego pluszaka czy książki dla dzieci, sklep IKEA przekaże 1 euro na rzecz rozwoju edukacji najmłodszych żyjących w najbiedniejszych rejonach świata. W wyniku ubiegłorocznej edycji zebrano 9,3 miliona euro, z czego ponad 200 tysięcy euro pochodziło z Polski.

Zakupione zabawki, które klienci zechcą przekazać na rzecz osieroconych dzieci, od 10 listopada można pozostawić w specjalnie do tego wyznaczonych miejscach. Zebrane podczas tegorocznej akcji pluszaki przekazane zostaną osieroconym dzieciom, których rodzice byli pacjentami Hospicjum Palium w Poznaniu.

W tym roku do akcji przyłączyli się również wielkopolscy celebryci w tym Katarzyna Wilk, Piotr Reiss i Małgorzata Ostrowska. W ramach kampanii wzięli oni udział w nagraniu specjalnej płyty z autorskimi bajkami. Limitowana edycja płyt trafi do klientów IKEA, którzy przekażą pluszaka na rzecz najmłodszych.

– W Poznaniu zakończyliśmy właśnie nagrania do wyjątkowej płyty, na której znajdzie się 30 autorskich bajek. W jej przygotowaniu biorą udział między innymi gwiazdy z całej Polski. W tym gronie Poznań reprezentowany będzie przez Katarzynę Wilk, Piotra Reissa i Małgorzatę Ostrowską – mówi Adam Kośny z IKEA Poznań. – Zdradzić możemy jedynie, że bohaterami bajek w przypadku pani Katarzyny został Wilk, pana Piotra są Koziołki, a główną postacią w bajce pani Małgorzaty będzie pluszowa Marchewka. Wszystkie opowieści udostępnione zostaną do pobrania na stronie pluszakidlaedukacji.pl, a edycja limitowana płyt trafi do klientów IKEA, którzy przekażą maskotki na rzecz hospicjum.

Tegoroczna, jedenasta już odsłona kampanii będzie prowadzona od 10 listopada 2013 roku do 4 stycznia 2014 roku. Warto przypomnieć, że w poprzednich latach zebrane w Poznaniu pluszaki trafiły do najmłodszych pacjentów Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera w Poznaniu oraz do podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin „Swoboda”.



Kliknij, aby obejrzeć wszystkie zdjęcia
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto