Przed Euro 2012 oddano do użytku nowy budynek dworca PKP. Ponieważ znajduje się nad peronami 1-3, je także wyremontowano, chociaż jakość wykonanej pracy krytykuje m.in. stowarzyszenie Inwestycje dla Poznania, które zwraca uwagę, że nie powinno się w tym miejscu układać nawierzchni z kostki brukowej, którą na dodatek położono krzywo.
Perony 1-3 i tak prezentują się znacznie lepiej od peronów 4-6 położonych w zachodniej części dworca. Tutaj perony są popękane i dziurawe, na szczęście właśnie zaczęło się to zmieniać. Na peronach można oglądać robotników i sprzęt budowlany, przy pomocy którego jest wylewany nowy asfalt.
- Prace związane z remontem peronów 4 i 4a rozpoczęły się już 4 listopada – wyjaśnia w rozmowie z MM Poznań Zbigniew Wolny z zespołu prasowego PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. – To tylko rewitalizacja obu peronów. W miejscach ubytków w nawierzchni zostanie wylany nowy asfalt, a na peronach zostaną zamontowane nowe ławki.
Prace mają zakończyć się 5 grudnia.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?