Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rusza urzędniczy call-center

Zenon Zabawny
Zenon Zabawny
W poniedziałek rozpoczyna pracę Biuro Informacji Teleinformatycznej. Dzwoniąc pod jeden numer dowiemy się, gdzie i jak załatwić konkretną sprawę w Urzędzie Miasta.

Do tej pory miejscy urzędnicy musieli codziennie odbierać mnóstwo telefonów z pytaniami, o to, w którym wydziale trzeba załatwić konkretną sprawę, jakie należy wypełnić formularze, kiedy można się umówić na spotkanie z danym dyrektorem itd.

Od poniedziałku wszelkie informacje będzie można uzyskać dzwoniąc pod numer (061) 646 33 44, pod którym będą dyżurować konsultanci Biura Informacji Teleinformatycznej.
–- Pomoże to nie tylko mieszkańcom, ale także odciąży pracowników Urzędu Miasta, którzy nie będą musieli codziennie odbierać tylu telefonów, tylko skupią się na swojej pracy – wyjaśnia prezydent Poznania, Ryszard Grobelny.

Na razie w Biurze Informacji Teleinformatycznej będzie pracowało 12 osób na 10 etatach. Wszyscy zatrudnieni to osoby niepełnosprawne, które od miesiąca przechodzą szkolenie.
– Na początek konsultanci będą udzielać informacji dotyczących Wydziału Komunikacji, Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnych. Będą odpowiadać na najczęstsze pytania, dotyczące czasu i miejsca załatwienia spraw, jej trybu i informacji o tym, jakie formularze należy wypełnić – mówi Konrad Zawadzki, p. o. kierownika Biura Informacji Teleinformatycznej.

od 7 lat
Wideo

Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto